- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- HBO Max & OD topic
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Linux - haladóknak
- Microsoft Excel topic
- Python programozás
- Synology NAS
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bone123
HÁZIGAZDA
Most is kívülről kap az autó környezeti infókat, és ma is kommunikálnak egymással a járművek: féklámpa, index, megkülönböztető jelzés, sziréna, duda, karjelzések, közelgő járművek stb. – egyszerűen csak az ember interpretálja a dolgot, és nincs elméleti akadálya, hogy ugyanezt a szenzorszett gyorsabban és pontosabban tegye.
Ha az utakon csak a legjobb 1% vezetne tökéletes figyelemmel és szabályossággal, két szem, két fül és ami köztük van valószínűleg elég lenne a balesetek többségének eliminálására, ergo nem biztos, hogy szükség van további szenzorinformációkra. Ezek ugyanis egymásnák ellent mondhatnak, lehetnek pontatlanok vagy hardverhibásak, és persze ott a beépítés és fenntartás extra költsége és karbonlábnyoma.
Az is gond lehet, ha az autók és az úthálózat fele használ extra szenzorokat, a fele meg nem, mert akkor az önvezető kódnak mindjárt kétféle infókörnyezetben kell operálnia, megosztva a fejlesztői fókuszt is. Eséllyel jobb 100%-ban a meglévő, szemre (és fülre) tervezett közlekedésre optimalizálni – ettől még a jármű megkaphatja az időjárási (szél, ónos eső stb.) és forgalmi adatokat (baleset, elterelés, kátyú stb.).
Új hozzászólás Aktív témák
- Jövedelem
- Xbox Series X|S
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Politika
- További aktív témák...