- Milyen routert?
- Windows 10
- Synology NAS
- Ki hozhat AI-funkciókat az iPhone-ra?
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- TP-Link WR1043ND router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges Intelligencia topik
- Musk azt mondja: a gondolatával mozgatja az egeret a Neuralink első betege
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
Új hozzászólás Aktív témák
-
moleculez
veterán
Attól függ honnan nézzük a dolgot: benzines autót a tradicionális autógyártók azért tudnak gyártani. Van benne rutin, technológia a végketekig optimalizálták a gyártást, ellátóláncot, sőt a hajtásláncot is.
Azonban az elektromos autozás más, és a Tesla nem onnan kezdte, hogy oké autot azt tudunk gyártani, hanem a nulláról kezdtek tervezni. Ennek meg van az az előnye, hogy nem kötötte őket a már meglévő anyag/technológia. És ez a hátránya is. Illesztési, összeszerelési, csupa apró hibák, kinek mi. Azt is lehet látni, hogy a piac sok évvel később tud csak érdemi választ adni rá. A nagy autógyártók évekig nem tudták kitalálni mi legyen a kezelőfelülettel, designnal, mert a meglévőt akarták átgyúrni.
Ez kb olyan, mint anno a mobilpiacot ahogy felforgatta az Apple az iPhonenal. Persze tökéletes megoldás nincs, én mindent az igenyeimhez vásárolok, szóval nekem úgy jön ki a matek, hogy egyelőre marad a kis benzines. De bármikor váltanék elektromosra.[ Szerkesztve ]
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen routert?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- World of Tanks - MMO
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...