Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    Kár hogy a videóban sem emelték ki igazán az esetleges problémákat:

    - elviccelődött vele, hogy nem lesz "mosómedve" arcod, mert a szemüveg nem ér az arcodhoz. Ekkor ugye kérdés viszont a light leak mint esetleges probléma.
    - mivel egyetlen kijelzőről van szó, így IPD állítási lehetőség nincs. Sokan nagyon dícsérték a vive-ot és a riftet, hogy végre ténylegesen be lehet lőni egyénileg a szemtávolságból adódó sweet spotot.
    - ugyanazt a kamerát használja mint a playstation move "nyalókái", ezzel pedig az a probléma hogy egyetlen van belőle. Addig amíg előtted van a kamera, addig oké, de amint elkezdesz forogni, a tested úgy kitakarhatja a kontrollert mint a kisangyal. Nem véletlen hogy az oculus is ad egy második kamerát a touch-hoz, a vive pedig egyenesen kettővel szállítja, és azt javasolja, legyen egymással szemben a két lighthouse érzékelő.
    - a 60 hz felskálázása 120 képkockává dícséretes, de a reprojekció elmondása szerint elfordulásból adódó utánállítást tesz lehetővé, tehát a fejed térbeli elmozdulása vagy a virtuális térben lévő karakterek mozgása csak 60x frissül másodpercenként. Nem mintha annyira egyszerű lenne sokszor 60 fps-t is elérnie a fejlesztőknek, itt pedig ugye kisebb csapatok fognak első körben játékokat készíteni, akik annyi optimalizációra lesznek utalva, amit az engine (jellemzően unity) tartalmaz.
    - Illetve elmondta a fickó, hogy a kis fekete doboz egyrészt a szemüvegre szánt torzított kép visszaalakítását végzi a tévé számára (tehát a ps4-ből a látótérre torzított képfolyam jön ki, a doboz pedig továbbítja a szemüvegnek, illetve vissza alakítja normál, torzításmentesre a tévé számára), másrészt a fennmaradó erejével a 3d audio számításokat végzi, hogy a cpu-nak egyetlen órajelet se kelljen erre pazarolnia. Kérdés nincs a ps4-ben direkt erre TrueAudio modul?

    Az ár kapcsán pedig még ugye kérdés hogy mindent adnak-e (szemüveg, kamera, két kontroller), vagy mindegyik opcionálisan vehető mellé, feltételezve hogy lehet hogy már vettél.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz #Chris #26 üzenetére

    mármint a fullhd 30 fps-nél? ;]

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz bertapet11 #55 üzenetére

    ugyanaz a muksó mondja, amiről a cikk is szól. És aki elfelejtett pár hátrányát is megemlíteni a psvr-nál.

    Amúgy korrekt lesz a psvr, de még mindig tartom hogy ott tart kb, ahol a rift és a vive tartott 1-2 éve.

    #70: "Tehát azt a keveset amit a konzol tud azt jobb minőségben tudja majd visszaadni. "
    Hát az ajánlott konfig ugye 970/290, a fejlesztőknek erre kell céloznia, az oculus store-ban való megjelenésnek az a feltétele hogy egy ilyen gépen makulátlan legyen. Ilyen gépen pedig nekem eddig sem volt problémám a vr-ral, talán csak egyetlen játékban, a Vanishing of Ethan Carter Redux-al, ahova azért jóval erősebb gép kell, mint ami csak monitorra elég, de ez sem vr-ra lett írva, hanem utólag lett belelapátolva. Amúgy nem véletlenül írja a steam teszt is a nem megfelelő vr-ra (vr capable) hogy bizonyos appok lehet hogy menni fognak, de igazából kevés ahhoz hogy ideális és problémamentes legyen. Szóval el lett mondva, hogy i5, 970 vagy 290X, 8 giga ram és megfelelő mennyiségű usb3 port. Ennél gyengébb gépen nem vállalnak felelősséget.

    Amúgy ma bevittem a gépet a céghez hogy a többiek is lássanak egy kis VR-t (DK2, ugye 2014). A tetszik és a kurva nagy között minden volt, de egyértelműen látszott hogy három fő ág volt ami a legtöbb embernek tetszett: a Blocks demó, a Showdown demó és a Dirt Rally (bármennyire is alacsony volt a felbontása vr-ban)

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák