Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz Kassadin #454 üzenetére

    1999-ben kezdtem BME Közlekedésmérnöki Karán. 360-an indultunk, nagyjából két év alatt fleezödtünk és onnan még szóródtak ki. Az évente végzök száma olyan 60-70 volt.Átlagos végzési idö valami 7,5 év.
    Ezen emberek találtak munkát gépészként és közlekedésmérnökként az országon belül állami és magáncégeknél, valamint külföldön a legegzotikusabb országokban is. Hajógépészek pl. Szingapúrban. De hallottam olyanról akiböl hajógépésként lett titkárnö. Bár az kisebb hányadot fed. Aki rátermett, azt mint mérnök pillanatok alatt elkapkodják. Ha nincsenek nagy igények akkor vidéken szinte kapnak utánad.
    Békéscsabán apámmal kinn voltunk egy helyi expon, egy csabai cég, amelyik autóipari beszállító is, jelen volt. Amikor rákérdeztem hogy van-e fejlesztés náluk, s visszakérdeztek miért, majd elmondtam, ismerek két CAD rendszert, autógépésznek tanulok, pár egyéb apróságot megemlítve amit az egyetemen csináltam épp csak ott azonnal szerzödést nem toltak elém.

    Friss infó, Mercinek Kecsóra kéne most valami száz mérnök szerszámtervezéshez, meg egy halom egyéb ember a legkülönfélébb területekre.

Új hozzászólás Aktív témák