Új hozzászólás Aktív témák
-
Bluverkill
tag
Nem ugyan az a kettő.
Illetve javaslom elolvasni ezt a posztot is.
Tehát hasonlítanak egymásra de nem ugyan az a kettő.[ Szerkesztve ]
-
Bluverkill
tag
Akkor nyílván a Digital Foundry-s csávó is rosszul tudja. Meg nyílván Jason Ronald is hülyeséget beszél
Miszerint a Xbox az egyetlen aminek full hardwer supportja van. Meg ugye ebben a cikkben is amiatt van benne az hogy vártak mielőtt még véglegesíteték a hardvert mert a Microsoft nem lenne annyira ügyes hogy megcsinálja azt amit a Sony és custimalizálja. Meg ha már custimalizálás azt is remélem tudod hogy a Xbox-ban is vannak custom részek.
Főleg érdekes dolog amúgy az is hogy maga a Sony ezeket a technologiákat amik itt említve vannak nem mutata még játék közben.
Meg ugye azért remélem azt is tudod hogy a Microsoftnak egy több mint tíz éve fejlesztet audió eljárása van amit bele raktak a Xboxba. Na mindegy. -
Bluverkill
tag
Azért még mindig érdekes hogy a DF szerint nem ugyan az a Mesh Shader és a Primitve Shader. Persze lehet a MS akarják isteniteni. De nem hiszem. Főleg hogy nagyon sok mindenki ad a szavukra szóval nem kell nekik az MS pénz (ha adna).Digital Foundry:"Nanite's geometry is made using PS5 compute Shaders based software, NOT next gen Mesh Shaders" Illetve az is érdekes amit RudY linkelt. Egy több mint 10 éve PS-re fejlesztő cég feje szerint az Xbox erősebb. Nyílván ő se ért ehhez és MS-t isteniti.
Persze ez még mindig semmit se jelent. Lehet jobb lesz a PS. De azért ezek nem elhanyagolható információk.