Új hozzászólás Aktív témák
-
ntomka
nagyúr
válasz attila9988 #24 üzenetére
Beszarás, hogy nem vágom mitől lettem felhőrajongó hirtelen...
ツ Headphones on - World off
-
Gdi
senior tag
válasz attila9988 #28 üzenetére
Egy bank, ha csak felhőre alapoz, úgy kell neki. (bár amilyen szutyok bankok vannak most... enélkül is csak az ügyfél szív)
Bankoknak legyen meg a saját maga kis zárt rendszere, és a netet csak ügyfelek felé történő kapcsolattartásra használják. Többi az bérelt vonal és/vagy saját géppark.[ Szerkesztve ]
''Milliárdnyi meggyilkolt csillag sikolya elhal az éj békéjében, és a kétségbeesésnek csak néhány, törékeny, kőbevésett szó áll ellen.''
-
anulu
félisten
válasz attila9988 #24 üzenetére
már csak egy kövér adatvesztés kellene, és végképp el lehetne felejteni a cloudot.
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
Cathfaern
nagyúr
válasz attila9988 #24 üzenetére
"Beszarás hogy a felhőrajongókat még egy ekkora mértékű baki sem tudja felébreszteni..."
Mégegyszer: ez nem a felhő hibája, a felhő pont kivédené a most előfordult esetet.Viszont az egész felvet egy érdekes problémát, amivel eddig igazából senki se (?) foglalkozott: nagyon sok szolgáltató hirdeti magát azzal, hogy "cloud", viszont mi a bizonyíték arra, hogy ő tényleg cloud szolgáltatást nyújt? Jelenleg semmi...
-
rudi
nagyúr
válasz attila9988 #40 üzenetére
Az OK, hogy a felhő megfoghatatlan, de kérdés, hogy micsoda is pontosan? Ha én neked távoli elérsét adok a gépemhez, az nevezhető megfoghatatlannak, de elég messze van a valódi felhőtől, és akkor megy, amikor én bekapcsolom a gépemet.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
floatr
veterán
válasz attila9988 #40 üzenetére
Megint mellélősz, mert házon belüli IT szolgáltatásokat elég kemény csatába küldöd, ha a felhős szolgáltatóval akarod összemérni, legyen szó akár tudásról, rendelkezésre állásról, vagy hibaelhárításról. Nem síkidióták dolgoznak ott sem, mint ahogy azt sokan szeretik feltételezni.
A felhő gondja a bizalom, amivel sokan nem tudnak mit kezdeni. Ipari/céges titkok, kényes adatok, amiket egy egyszerűbb hazai szolgáltatóhoz sem szeretnek kiszervezni, bár ha jobban belegondolok, hogy mi milyen mélységű dolgokat látunk, és tudunk kezelni, akkor ez sem feltétlenül igaz.(#38) emvy jó reggelt
(#29) bambano egy ilyen "kis" földrengéstől/cunamitól európai országok kivétel nélkül jogutód nélkül megsemmisültek volna. Ez azért még tőled is elég demagóg volt. Az meg a szakmabeliek egyik sajátos problémája, hogy nem látják egy nem hozzáértő problémáját: naná hogy megéri egy kkv számára is kiszervezni az informatikát. Az egyetlen probléma a megfelelő partner megtalálása. Ez is olyan, hogy vehetsz fel hulladék embereket a feladatra, vagy vehetsz hulladék gépeket.
-
rudi
nagyúr
válasz attila9988 #53 üzenetére
Ez szerintem nézőpont és technológia kérdése. Gondolj bele, hogy az emberek nem kezdenek el tömegesen mobiltelefonos adótornyokat vagy mondjuk autópályát építeni saját vagy céges használatra, mert van egy olyan szolgáltatás a témában, ami megfelel egy minőségi szintnek. Ha ezt a számítógépes felhők kapcsán is el lehet érni - ma még messze vagyunk tőle - akkor már van értelme erősen felhőben gondolkodni.
[ Szerkesztve ]
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Cathfaern
nagyúr
válasz attila9988 #64 üzenetére
"A tv -nél ÉN KAPOK tv adást. Az áramszolgáltatótól ÉN KAPOK áramot. A cloud viszont kétirányú"
Cloudnál ÉN KAPOK számítógép kapacitást. Mi két irányú ezen?"mert te azt soha nem fogod megtudni, hogy milyen módon biztosítják neked a szolgáltatást"
Erre találták ki a minőségbiztosítási rendszereket, kötelezettségvállalásokat, garanciákat, sla-t stb. -
Realradical
őstag
válasz attila9988 #64 üzenetére
Miért ne lenne jó példa a bank? Egy netbankolás egyirányú lenne?
Jap, tehát neked van 1-2 rendszergazdád. A szolgáltatónak meg 40-50.
És akkor mi van? Szervere is több van. Attól nem lesz jobb megoldás a cloud, hogy hány darab rendszergazda dolgozik adott cégnél...
Ez butaság. Sok szerver kezelése és egy probléma gyökerének megtalálása két külön dolog. Nagyon nem mindegy, hány szakember keres megoldást egy kritikus problémára. Egy rendszergazda az nem kezelhető egységenként, mindenki máshoz ért mélységében (ideális esetben).Things that try to look like things often do look more like things than things
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Yettel topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Facebook és Messenger
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...