- Microsoft Excel topic
- AliExpress tapasztalatok
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Rendszergazda topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Hollandia nem engedi el Kínát
- Windows 10
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz DeathAdder #157 üzenetére
azt is nezd, hogy 200lovas szivo 1/4-n hol van 430Le-s turboshoz kepest
a kanyarba' se
a 200lovas szivot a 200lovas turbos is mar megeszi reggelireegyatalan nem megbizhatobb a szivo, mert a technologia hatarait feszegetve mar semmirol sem mondhato el, hogy megbizhato
a vesenytechnika = a technologia vege, hiszen ha versenyzokent nem azt hasznalod, a tobbiek lehagynakturbotechnikaval lehet kis ccm-bol nagyon sok loerot csinalni, meg szeeeeeles nyomateksavot is
en utobbit preferalom inkabb, bar drag-ra pont nem ez valo, de utcara sokkal jobbdrag-ra egy 2000rpm-s savban jo motor kell csak, hogy amikor elvaltod meg a pont a "jo" savba essen vissza az rpm
szivomotor mellett kb semmi sem szol igazabol, dragabb hekkelni, kisebb a hatasfoka -> xLE-hoz tobbet kajal, utcara egy halal, ha kihegyezed, mert alul nem megy, felul meg uvolt
a 200lovas szivon mar olyan kiherelt kipuff rendszer is kell, hogy azzal nem mesz el sehova, mert megorulsz benne 50km utan, viszont sok mentális lóerőt ad
200LE-s turbon siman lehet csendes kipuff is, mert eleve a turbo maga is mar megfogja a hangot
pl ugyanaz a kipuff, ami szivon hangos az turboval sokkal halkabb
mikozben az auto is jobban megy
amugy sem kell a gazlengesekkel gecizni, csohosszokat es atmeroket szamolni, egy 2.5"-s egyenes cso + atmeno kozep es vegdob, osztviszonlatassokan esnek abba hibaba, hogy szivo vs turbo motor tuningnal a csiga arat nezik csak, hogy juj az fu de draga, de annal sokkal-sokkal tobbe kerul a "megcsinalt" szivo hengerfej, ahol masbol igazabol nem tudsz tobb povert kihozni, csak azzal
turbo meg atfujja nyomason a levegot, nem szamit a keresztmetszet annyira
1.6VTI-kre szokas tenni az ITR pillangojat, mert az 68mm-s(?)
pl a PGT-n csak 40mm-s gyari, es megis erosebb lehet vele az auto
a kovicucc bele meg vagy egy arban van, vagy ha nagyon-nagyon porgos szivot csinalsz, akkor a turbos kovibelso meg olcsobb isinjektor kb lenyegtelen, mert kb egy arban van a 330-s meg a 1000-s is, eccer megveszed az 1000-st, az a vilag vegeig eleg kell legyen, sosem kell kicserelni
a tapszivattyu is mindkettonel cseres, ha jot akarsz, es ugyanannyiba kerul
intercooler ugyan nincs a szivonal, de a szivo hengerfeje meg annyival sokkal tobbe kerul a csiganal, hogy meg ez is belefer simantöbb drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz DeathAdder #157 üzenetére
A hozzászólásaidból ítélve te csak kétféle gázpedálállást ismersz szvsz jobb is ha ott maradsz a szívó oldalon. Nem való neked csigás technika.
A demokrácia a csőcselék uralma
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Excel topic
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Autós topik
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Experience: Így lett az AI az életünk része
- Hardcore café
- Robogó, kismotor
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Parfüm topik
- További aktív témák...
- T16 Gen1 27% 16" FHD+ IPS i5-1235U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- MSI MAG Z790 TOMAHAWK WIFI
- Western Digital Gold 10TB - 256MB, 7200rpm, SATA3 - Új, bontatlan, 2 év garancia - Eladó! 75.000.-
- TP-Link Deco M4 AC1200 3 pack Számla+Garancia
- Huawei P Smart 2021 4/128GB, Újszerű, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen