Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Enthusiast szempontból nekem az egész DLSS problémás - ha be akarsz kapcsolni olyan ultra opciókat, amiknek a hatását nagyítóval kell megkeresni, akkor miért használsz mellette egy olyan felskálázást, ami biztosan többet ront a minőségen?
RTX szempontból értem a dolgot, mert a megvilágítás drasztikus változásai a felskálázással is megmaradnak, de ha kevés az FPS RTX-szel, akkor először biztosan high presetre mennék le DLSS helyett.
Amúgy az egész DLSS-sel pont az egyik fő problémám, ahogy az NVIDIA erőszakkal kontrollálja, mikor mit lehet és mit nem.#48 joysefke : a problémát a prediktív megközelítéssel mindig az okozza, amikor kívülről jövő változás érkezik. Extrém példaként, ha az általad leírtakban a 3-as kocka környékén a user csűr egy 180 fokosat az egérrel, akkor ezt az 1->3 átmenetből nem tudod kitalálni, a 4-es kocka elég hülyén fog kinézni, és (szerintem) kevés FPS esetén ez észrevehető is lesz. Ha megvan az 5-ös mozgásinformációja, akkor már igen.
#50 Abu85 : de miért nő a késleltetés a DLSS3-mal? A leírt működés arra utal, hogy duplázza a framerate-et anélkül, hogy az abszolút késleltetést növelné.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fogyjunk le!
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Milyen autót vegyek?
- Filmvilág
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Motoros topic
- További aktív témák...