Új hozzászólás Aktív témák

  • Norb79

    őstag

    válasz Apollyon #55 üzenetére

    Ahogy korábban is írták, a belső égésű motornak remek alternatívája volt, a már bevált, nagyobb hatótávú ló. Azzal szekeret vagy kocsit lehetett vontatni és így jóval több személy szállítására volt alkalmas, nagyobb távolságra, és útközben a fogadóban ott volt a váltott ló lehetősége, míg azért benzinkút csak elvétve volt itt ott akkoriban. Ha most belegondolsz azokba az időkbe, akkor pont ugyanezeket az érveket fel lehetett hozni a belső égésű motor ellene a lóval szemben amiket ma felhozol mellette a villanyautóval szemben. Aztán most már el tudjuk spoilerezni, hogy hol tart a történet, mennyien járnak lóval és mennyien belső égésű motoros autóval.
    Igen, sokak igényeinek nem felel meg az elektromos autó jelenleg, de amikor két éve még én is napi szinten ingáztam Pestre meg haza, összesen ~150 km-t, akkor is arról álmodoztam, hogy basszus, egész éjjel tölteném a konnektorról az autót meg minden, ha a többiek is így tennének és az M3as bevezetőn azt a röpke 40 perces araszolást csöndben és hegyi levegővel körbevéve töltenénk el.
    És igen, sokak igényeinek már megfelel. Pl nekem is jó lenne, és az se zavarna, hogy Splitig meg kell állni 3*45percet tölteni, mert mi megállunk amúgy is ennyiszer ennyit, mert három gyerek van, és azokat muszáj ~2-2,5 óránként kivenni egymás mellől, mert a legjobb jószándék mellett is egymás agyára mennek ennyi összezártság után, mert nagy az autó, széles a hátsó sor meg minden, de akkor is egymás nyakán ülnek. Szóval kiszállunk, ott esszük a szendvicset, sétálunk pár lépést, pisikaki, stb.
    Mindegy, én drukkolok nagyon az elektromos autónak, mert a városi forgalomban hiperugrás lenne a zajterhelés csökkentése és a levegő minőségre is kiugró hatása lenne. ~4 év múlva lesz aktuális az autóváltás, már izgatottan figyelem, hogy SUV méretben (2 felnőtt+3 gyerek+2 hét nyaralásra csomag elnyelésére alkalmas kasztni) mi kapható. Jelenleg szinte semmi.

Új hozzászólás Aktív témák