Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Frozen

    őstag

    válasz fecke78 #3 üzenetére

    A hsz második felével nem értek egyet, egy nagy köbcentis motor életartama és teljesítménye sokkal jobb mint a kisköbcentis turbos meg ilyen olyan euro szabványos autónak a motorja.
    Az tény ,hogy el fog fogyni az alapanyag ez nem kérdés ahogy az sem,hogy elég kacatokat gyártanak. Ha valaki beülne egy 100 ezer euros teslába vagy egy 50 ezer euros model 3 ba akkor nézze már meg ,nekem kajak olyan érzésem van mintha valami 1980 as években járnánk egy fapados lepusztult autóval. Jó az eqe és eqs már más világ ott van rendes belső ,de a tesla egy nagy kutyafüle és a gyártók 99% lomoat csinált az elektromos autokból. Drága nincs rendes választási paletta stb stb..

    Akkumulátor fronton nem történt technológia áttörés már jó rég, oké hogy csiszolják reszelik a mostani akkukat mindig valamivel többet hoznak ki belőle ,de ez nem technológiai áttörés pusztán egy adott meglévő technologiát finomítgatnak.
    A kocsi árához pedig lehet 7 vagy 10 év gari van rá viszont utána kb a kocsi árát ráköltheted kb... A töltések sincsenek kiforrva ahogy írod, sokáig is tart kevés is van , hamar le is merűl stb stb.

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • tonyrulez

    őstag

    válasz fecke78 #3 üzenetére

    mi lesz a sok használt aksival ?
    Tesla például azokat építi be a Powerwall-ba. Alacsonyabb kapacitás, de nem autót hajtasz vele hanem házat.
    Hogyan töltenek ennyi autót , pl társasházban ?
    Pár helyen már megoldották (skandináv országok, ahol 50% az új autók között az elektromos), hogy társasház parkolóban minden helyen van töltő.

    4 8 15 16 23 42

Új hozzászólás Aktív témák