- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Úgy tűnik amúgy, az nv jobban tudja ezeket az egyéni fejlesztéseket elfogadtatni a piaccal.
Pedig ők aztán tényleg nem az innovációról híresek (ne szedjetek szét nagyon, az emúlt 15 évben kb fele-fele arányban volt mindkét cégtől GPU-m).
Anno mikor bejött az első SM3.0 kártya, egész sok játék volt egész hamar.
Mikor pedig az első tesszeláció-képes GPU kijött (Radeon HD2600 ha jól emlékszem), még generációkig nem volt értelmes használata a techológiának. Akkor lett, mikor már az nv-k is tudták. -
GodGamer5
addikt
A jelenlegi RT egy gyengusz megoldás, valószínűleg minden fejlesztő már a következő generációs, hardvertől független rt-n dolgozik, ez a nulladik generációs rt meg kezd kifulladni, mivel túl nagyok a megkötései és a hardverigénye.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
ribizly
veterán
Ahogy nézzük. Parasztvakításnak semmiképpen nem nevezném. Gyenge a vas, hogy kiszolgálja azt a szintet, amit ma közelítő megoldásokkal, mindenféle illumination-kel, shader-ekkel-el el lehet érni. Sok esetben annyira minimális az érdemi különbség, hogy nem erné meg a performance veszteség, amit elszenvedünk. De vannak esetek (pl. Minecraft), ahol hatalmas a különbség és bár megoldható más megoldásokkal is, de az egész koncepció támogatja ennek a bevezetését.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen