- PHP programozás
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Mesterséges Intelligencia topik
- Microsoft Excel topic
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
Új hozzászólás Aktív témák
-
mert ha nem callcenternek látszik, akkor már nem kell hülye ügyfelek hívásait fogadni?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
[link] "Az kérdés, hogy nem mészárolják-e le egymást egy hónapon belül szamurájkarddal, köszönhetően a "desk sharing" rendszernek, aminek az a lényege, hogy kevesebb íróasztal van, mint munkatárs - de nem, nem szól a zene, és amikor hirtelen leáll, nem kell mindenkinek gyorsan leülnie egy szabad helyre "
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
nem arra hoztam példának, hogy egymás aurájában dolgoznak, hanem arra, hogyha tervezés szerűen kevesebb asztal van, mint dolgozó, akkor törvényszerű, hogy előbb-utóbb a wc-ben is dolgozni fognak.
vagyis a tipped már megvalósult.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
válasz #93448704 #44 üzenetére
én nem mondtam olyat, hogy a szolgáltató bunkó.
azt mondtam, hogy béna és ostoba. persze tudom, hogy a szövegértés problémás lehet sokaknak.ha egy szolgáltató kompetens és jól szolgáltat, akkor az első, hogy nem kerülök vele kapcsolatba. megkötöm a szerződést, fizetem a számlát, szolgáltat, oszt jónapot. nincs okom felhívni, nincs min veszekedni, nem fogok bunkózni vele.
a másik véglet, ha sorozatosan bénázik, a szolgáltatásában inkompetens, ekkor fel kell hívjam, be kell menjek az ügyfélszolgálatra, foglalkoznom kell vele, időt kell pazarolnom rá. és akkor sok szolgáltató először a lerázós taktikát alkalmazza, majd átmegy passzív agresszívbe. ilyenkor elszakad a cérna és az ügyfél is lejjebb ad a szintből. sok szolgáltatónál látok olyan folyamatokat, amiket nem gondoltak végig és ezért rossz, vagy szándékosan rossz. számtalanszor látom, hogy nem megoldani akarja a problémát, hanem szabadulni tőle. mvp. másvalaki problémája.
legutóbb pl. azzal találkoztam, hogy bementem az otp bank irodájába, mert csak a banknak van ügyfélszolgálata, hogy felmondjam az önkéntes manyupomat. nem lehet. mert ők bank, nem manyup. új szerződést lehet kötni, mert az nekik fontos, régi szerződést felbontani nem lehet, mert ezzel is akadályozni akarják, hogy elveszítsenek egy ügyfelet. ilyenkor ne csodálkozzanak, ha beszólok.
nagyon gyakori, hogy az ügyfélszolgálatos összekeveri a hülyét meg a laikust. ilyenkor kicsit küzdeni kell velük, hogy rájöjjenek, nem vagyok hülye. ezt persze sérelmezik, mert mindent sérelmeznek, ami az ő alkalmatlanságukat vagy tévedésüket világítja meg.
ha egy szolgáltatóval már sokadjára kell vitatkozni, akkor ne lepődjön meg, ha az ügyfél morcos.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
lehet, csak az én kulturális szemüvegem kicsit jobban lát, mint az átlagé, lévén, hogy internet szolgáltatóknál dolgoztam az elmúlt 16 évben, így azt is látom, amit az átlag user nem.
hahó, a magánnyugger számlámat felmondta az állam. az önkéntes magánnyugger számlám meg jó eséllyel elmúlt már tíz éves. egyébként nem hiszem, hogy nem lehet felmondani, max. azt hiszem el, hogy a nyugdíjcélú befektetésekhez kapcsolódó adózási és egyéb kedvezményekkel el kell számolni.
de nekem az a verzió is jó, hogy én leszek a rossz, inaktív ügyfél, majd ők felmondják.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!