Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hoffman_

    nagyúr

    válasz #59063552 #15 üzenetére

    tehat en ne szivjam be, de balna bacsi es balna neni, meg tonhal bacsi kapja meg (utobbit kozvetve nyilvan te is megkostolod, ha epp nem pusztul el olajtol vagy szonartol vagy propellertol/hangrobbanastol).

    a vizi aruszallitas es a repules sajnos atlag ember szamara felfogahtatlan karokat okoz, keso lesz, mire rajovunk es probalunk valtani majd. minden szart belapatolnak azokba a motorokba, meg a kisnyulat is... orulok igazan, hogy megall a parttol 2500 meterre (ponttokmindegy, ha szummazom).

    erre nesze nekunk emobi, hat persze. etetni kell a nepet :)

    [ Szerkesztve ]

    "The time you enjoy wasting is not wasted time."

  • Cifu

    nagyúr

    válasz #59063552 #13 üzenetére

    Nem, a dizel autok azert felelnek, hogy te 8 evvel korabban halsz meg es nem all fel a pocsod 40 evesen.

    Esetleg valami érv, ami ezt a magasröptű megállapítást alátámasztja?
    40 feletti vagyok, jelentem merevedési gondjaim nincsenek. Lehet rossz példa lennék? :DDD
    A diesel autókról az jut eszembe, hogy van ismerősöm, aki 47 évesen halt meg tüdőrákban (dohányzott), most szombaton meg a nagynénémnél voltam, aki 83 évesen is napi egy dobozt szív és köszöni szépen, jól elvan. Tehát egyének és egyének között is nagy különbségek vannak.

    Szóval ostobaságot ne terjesszünk már... :U

    Egy idiota fasz volt az, aki engedte a dizel autok gyartasat. Aruszallitas, szemelyszallitas oke, de szemelyauto..

    Az ugye megvan, hogy a személyautók a legkevesebb mennyiség ebből? Az áruszállítás és személyszállítás terén messze több káros anyag jut a levegőbe, mint a személyautóknál. Szóval az érv megint fals és tévedésekre alapoz.

    BTW függően attól, hogy melyik szennyező anyagot nézzük, ez még rosszabb is lehet arányok tekintetében. NOx kibocsátás terén például a hőerőművek messze meghaladják a járművek által felszabadított mennyiséget. Ilyen téren érdekes amúgy, hogy Franciaország jobban áll (a sok atomerőművének köszönhetően), mint például Németország (amely leállította az atomerőműveit, és hiába a zöld energiába fektetett pénz, jelenleg is főleg hőenergiából látja el magát, illetve importál - például francia atomerőművekből termelt energiát...

    Mivel az autokat te kozvetlenul beszivod.

    Az áruszállító és személyszállító tömegközlekedést biztosító személyszállító járművekét is. Sőt, a hőerőművekét is. Vagy gondolod, hogy Budapesten nincs hőerőmű?

    Viszont ez a dizel szarkupac kozvetlen elotted megy el napi szinten, mig egy tanker eleg ritkan.

    Ebből látszik, hogy nemhogy rossz irányba nézel a lovon, de rossz lovon ülsz. Nem a diesel vs. benzines történetről van itt szó, hanem be kellene tartatni a környezetvédelmi előírásokat. Amíg a BKV Volvo 7700-as konkrétan koromfekete füstfelhővel megy el előttem, kimeríti a "diesel sz@rkupac" fogalmát. Inkább arra illik a megállapítás, mint egy Euro6-os, karbantartott diesel autóra...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • hoffman_

    nagyúr

    válasz #59063552 #17 üzenetére

    jogos, ez a jo hozzaallas. ezer bocs.

    "The time you enjoy wasting is not wasted time."

  • Sirus86

    tag

    válasz #59063552 #15 üzenetére

    Igen a dizel szarkupac elottem megy: Magyarorszagon (hasonlo Malta is), mert mi megvesszuk a szarokat, mert occso es nincsen penzunk ra, a szervek meg inkabb a gyorshajtassal foglalkoznak, nem pedig az emisszis ertekek betartasaval. Erdekes, Amerikaban sem pofognek az izomautok fekete fustot, pedig ott aztan van dogivel ilyen-olyan tuninggep az utakon.
    Ausztriaban meg Nemetben nem nagyon lathatsz ilyen kupacokat, mert lekapcsoljak a szervek/ eladjak az elmaradottabb orszagoknak.
    Amugy Franciaban, Svedben, Angliaban, Irorszagban sem lattam ilyen kupacokat, pedig nem keves toltottem ezekben az orszagokban. ( Csak azokrol az orszagrokrol beszelek, ahol eltem, es volt alkalmam latni is a mindennapokbol )
    Szoval jah, jo is az, amikor ilyen kiherelt csodak mennek ezerrel szeretett hazamban.

    És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

  • haxiboy

    veterán

    válasz #59063552 #13 üzenetére

    Az érdekes az egészben hogy nekünk azt tanították hogy a Dieselek kevesebb károsanyagot bocsátanak ki mint a benzinesek, sőt, mellette kevesebbet fogyasztanak.

    Azzal sem értek egyet hogy pont a magánembereket kell szivatni itt Európában, miközben az Amerikaiak a klímaegyezményhez sem csatlakoztak, velük szemben kéne valamilyen szankció, illetve az iparral szemben. Bezzeg ők burkoltan fenyegetőzhetnek hogy ejnyebejnye lesz ha a Huawei-vel üzletel bárki...

    Euro 5 autóm van, járó motor mellett odahajolva a kipufogóhoz sem érzek büdöset, kormot sem láttam még soha. De akinek Euro 6,van, leszerelve a részecskeszűrő, meg chiptuning meg minden lóf@sz csak hogy jobban menjen/kevesebbet kelljen költeni és koromfelhőt húz ő nyugodtan közlekedhet...

    Szerintem a műszakin kéne kiszűrni a módosított autókat, máris ki lehetne vonni a forgalomból a személyautók ~20-25%-át...vagy inkább a Magyar Diesel autók 1/3-át...

    Sirus86 (#14): Attól hogy közvetlenül vagy közvetetten szívod be szerintem teljesen mindegy/vagy éppen meg is eszed az már nem gáz...

    [ Szerkesztve ]

    Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)

Új hozzászólás Aktív témák