Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • haxiboy

    veterán

    válasz #59063552 #13 üzenetére

    Az érdekes az egészben hogy nekünk azt tanították hogy a Dieselek kevesebb károsanyagot bocsátanak ki mint a benzinesek, sőt, mellette kevesebbet fogyasztanak.

    Azzal sem értek egyet hogy pont a magánembereket kell szivatni itt Európában, miközben az Amerikaiak a klímaegyezményhez sem csatlakoztak, velük szemben kéne valamilyen szankció, illetve az iparral szemben. Bezzeg ők burkoltan fenyegetőzhetnek hogy ejnyebejnye lesz ha a Huawei-vel üzletel bárki...

    Euro 5 autóm van, járó motor mellett odahajolva a kipufogóhoz sem érzek büdöset, kormot sem láttam még soha. De akinek Euro 6,van, leszerelve a részecskeszűrő, meg chiptuning meg minden lóf@sz csak hogy jobban menjen/kevesebbet kelljen költeni és koromfelhőt húz ő nyugodtan közlekedhet...

    Szerintem a műszakin kéne kiszűrni a módosított autókat, máris ki lehetne vonni a forgalomból a személyautók ~20-25%-át...vagy inkább a Magyar Diesel autók 1/3-át...

    Sirus86 (#14): Attól hogy közvetlenül vagy közvetetten szívod be szerintem teljesen mindegy/vagy éppen meg is eszed az már nem gáz...

    [ Szerkesztve ]

    Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)

  • haxiboy

    veterán

    válasz Sirus86 #31 üzenetére

    (#29) 8th: Átalakítás itthon hatalmas bürokráciás szopóroller, pedig az olyan átalakításokat mint jobb fékek, vagy esetleg optikai tuning én elfogadhatónak tartom, na meg a motor finomhangolását ésszerű keretek között ahol főleg a fogyasztásra/hatékonyságra mennek rá a tuningműhelyek, mert tudják hogy a gyári értéknél lehet jobb is.
    Utóbbit szintén nem ellenőrzi senki, bezzeg a fékekre nagyon harapnak.
    Megfelelőségi tanúsítványos felnikre ma már nem ugranak annyira. :)

    Még csak másik autó sem kell hozzá, van ahol üvegmosó kefével verik át a műszert...

    Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)

  • haxiboy

    veterán

    válasz floatr #41 üzenetére

    Azért mert nem érzed a szagát attól még ott van..., de azt ne mond hogy például nekem mint ingázó miért lenne jobb az autópályán 11l-t fogyasztó azonos teljesítményű autó a mostani 5.5-6.5l-t fogyasztó dieselem helyett? Mert benzines? Azt nem hiszem el hogy azonos motorkategória alá sorolt benzines autók közel dupla akkora fogyasztással kevésbé szennyezik a környezetet...

    Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)

  • haxiboy

    veterán

    válasz floatr #48 üzenetére

    Éves szinten 3100L gázolaj vs 4200L benzin...ez volt a különbség ami miatt én Dieselre váltottam...

    Azért mert most a Dieselekre szálltak rá mert épp a Lobbi ezt kívánja, hisz melyik üzemanyag társaságnak jó hogy kevesebbet fogyaszt/kevesebb üzemanyag fogy, ami jól működik be kell tiltani.
    Éves szinten ~1000L üzemanyag ára meg szerintem nem elhanyagolható, városban meg mindegyik autó tolja a dzsuvát nem csak a Diesel, azt hiszed csak ezeknél szedik ki a szűrőt? Benzineseknél meg a katalizátort szokták kiszerelni. Jah...vegye csak az ember a 800ccm 3 henger + turbós benzint mert azzal olyan jó utazni...csak kb 2-3 év után döglenek megfele biztos környezetkímélőbb legyártani 3 motort egy autó életciklusa alatt mint 1-et...

    Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)

Új hozzászólás Aktív témák