Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Elektromos és üzemanyagcellás cuccokkal. Értem, hogy fejlesztések... de mindez szintén ennek a rohadék tagadásnak meg lobbinak a következménye, hogy nincs kész az igazi megoldás
Az ügyemanyag-cellás rendszerek relatíve kiforrottak, évtizedek óta működnek a legkülönfélébb helyeken. Csak éppen drágább, mint egy belsőégésű motor vagy turbina. A hidrogént pedig legolcsóbban még mindig földgázból tudjuk előállítani, szóval "tiszta" energiaforrásnak azt sem hívhatjuk.
Ehhez nem kell lobby, ez egyszerűen üzlet. Persze, a kormányoknak megvan a lehetősége, hogy korlátozásokat vezessenek be, de azoknak ésszerűeknek kell maradnia, különben vagy a nép fogja politikailag megbüntetni a döntéseket hozó pártokat, vagy a cégek fogják elkerülni az adott piacot. Elöbbire hazai példa volt ugye a taxisblokád a drasztikus üzemanyag-áremeléskor, utóbbira példa a norvég autópályák esete, ahol az elektromos autók ingyen közlekedhetnek, viszont annyi elektromos autó van arra, hogy az autópálya-üzemeltető kongatni kezdte a harangokat a bevételek elmaradása miatt...
10-ből 7 dízel fossa magából a füstöt egy kövér gáznál, ami városban gyakorlatilag minden kereszteződés.
A probléma az, hogy egy karbantartott diesel autónak nem szabadna így viselkednie. Itt a karbantartás és a műszaki vizsgán tapasztalható korrupció, illetve a tulajdonosok ügyeskedése, pontosabban ezek nem megfelelő szankcionálása az, ami miatt ilyen a helyzet...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
haxiboy
veterán
Éves szinten 3100L gázolaj vs 4200L benzin...ez volt a különbség ami miatt én Dieselre váltottam...
Azért mert most a Dieselekre szálltak rá mert épp a Lobbi ezt kívánja, hisz melyik üzemanyag társaságnak jó hogy kevesebbet fogyaszt/kevesebb üzemanyag fogy, ami jól működik be kell tiltani.
Éves szinten ~1000L üzemanyag ára meg szerintem nem elhanyagolható, városban meg mindegyik autó tolja a dzsuvát nem csak a Diesel, azt hiszed csak ezeknél szedik ki a szűrőt? Benzineseknél meg a katalizátort szokták kiszerelni. Jah...vegye csak az ember a 800ccm 3 henger + turbós benzint mert azzal olyan jó utazni...csak kb 2-3 év után döglenek megfele biztos környezetkímélőbb legyártani 3 motort egy autó életciklusa alatt mint 1-et...Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
Reggie0
félisten
10-bol 10 diesel fossa magabol a fustot, csak ebbol 3-nal az emberi szem szamara lathatatlan.
Amugy a modern benzinesek is, amiota injektornyomas emelesevel es turboval novelgetik a hatasfokot, nem veletlenul vezettek be az euro normakban a benzinesekre is PM hatarerteket es megjelentek mar a benzinesre is a reszecskeszurok.
A modern motoroknal egyszeruen nagyon kicsi a szemcsemeret, amitol a laikusok megnyugszanak, hogy nem is fustol, pedig de.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Nintendo Switch
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Háztartási gépek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5