Új hozzászólás Aktív témák
-
Ha már npc-k... Engem az is zavart, hogy misszió közben, kell egy ellenfélnek 4-5 fejlövés. Oké, rpg játék, bőven belefér. De akkor egy random utcai npc-nél miért elég egy lövés? Na mindegy, én már refundoltam, majd később megveszem újra, ha javítják a hibákat. Vagy megnézem stadian vagy más streamingen. PC-m elméletileg képes lenne futtatni, de évek óta nem játszottam PC-n, kicsit fázok tőle.
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
RetepNyaraB
veterán
Törnek azok, csak nem egyből. Tízszer fennakadsz 160 mérföldes sebesség mellett egy-egy sávelválasztón az autópályán, vagy a városban házfalakon, mindjárt amortizálódnak
Ami főként szomorú, hogy a saját járgányok is törnek. Nem is használom már őket, kizárólag lopott szajrét verek gallyra...
Ide kapcsolódik, hogy akik az autózás fizikáját szidják, láthatóan maguk még sose vezettek. Kifejezetten reálisra tervezték, nem árkádos röhejre. Ha szarul driftelsz, nem veszi be a kanyart, mint egyszeri Ferraris a Nagykörúton, kövér gáz után
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
ddekany
veterán
Skyrim vicces darabb, mert ott, sőt, igazából már az elődjénél (Oblivion), nagyon ambiciózusak voltak az élő világ terén. Aztán persze kénytekek voltak erősen kiherélni az egészet, mert széttrollkodtak mindent az NPC-k. Nekem Skyprim igen butácskának tűnt ilyen téren, a látszatra sem ügyetlek. Aztán utólag a modderek csináltak ilyen-olyan immersion modokat, akiknek ez sokkal nehezebb amúgy. De látszik, hogy a meglévő enigne-el mennyire hihetőbbé lehet enni a világot, ha meg van rá az akarat (vagy, a fanatizmus).
-
Vesa
veterán
A Skyrim egy tizenX éves játék, az alapverzióban ott sem volt benne a fele tartalom sem, ami most már elérhető. Tehát nem teljesen valid összevetni egy 3 hete megjenet címmel. Az AI megalkotásának nehézségi szintje pedig össze sem mérhető egy járművekkel és közlekedési szabályokkal telezsúfolt tech város, és egy középkori szabadon lovaglós, néhány NPC-s, kunyhós, falvas környezettel.
Lehetne jobb az AI, ez nem vitás, de a két játék nehezen összevethető ebből a szempontból.Egyébként a helyzetek amiben az NPC-k megjelennek, a CP-ben már most is rendkívül változatosak, ennyi féle random tevékenység és scriptelt párbeszéd/esemény nem sok játékban található meg. Az nem igazán reaális elvárás, hogy minden egyes NPC-vel beszélgetést lehessen lefolytatni, ezt a GTA sem tudja, ott is 4 tőmondatot ismételget az összes NPC, ha hozzájuk szól a játékos.
A tudomány a valóság költészete!