Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Reggie0

    félisten

    válasz dejaris #102 üzenetére

    1. Itt van pontos adat: [link].

    3. Nem tertel ki ra, hogy milyen hullamzast akarsz kiszabalyozni. A napi hullamot vagy csak rovidebb periodusokat? Amugy ez az akku felhasznalas szempontjabol sokkal kisebb lepteku, mint az elektromos auto terjesztese, ugyanis a beepitett eromuvi gepkapacitas tized akkora sincs, mint a jarmuvekbe beepitett gepkapacitas.

  • pakesz

    aktív tag

    válasz dejaris #102 üzenetére

    a "szutyok retek dizel" lobbi aldozatos munkajanak bedoltel, de masszivan!!!

    irod: "...csupán 35 százaléka dízeles... De lenyegtelen, mert mindkettore ugyan akkora egezsen alacsony hatarertek vonatkozik. Azt nem tudom, hogy egyelore alatta marad-e es csak ennyi a downsizing mellekhatas, vagy mar/majd kell itt is reszecskeszurot alkalmazni."

    ezzel szemben a TÉNY: http://hu.wikipedia.org/wiki/Európai_kibocsátási_normák
    Euro5 NOX
    fűtőolaj vs rendes üzemanyag

    haromszoros kulonbseg van!!!
    raadasul a turbodizelnel van olyan is, hogy cycle beating, tessek rakeresni, "NOX diesel cycle beating", meg hogy "real NOX diesel"
    es akkor kiderul hogy a dizelkenek a NOX -at meg fel lehet szorozni kettovel vagy ottel...

    es legvegul par friss tanulmany...
    http://www.standard.co.uk/news/london/mps-to-investigate-londons-invisible-killer--the-air-we-all-breathe-9258883.html
    http://www.transportenvironment.org/News/high-diesel-nox-emissions-‘likely-decades’-due-failing-tests

    hozzatennem hogy a modern turbodizel az okes, csak nem varosban es dugoban!
    itt a varosban sokkal jobb lenne ha a dugoban a klasszik agglosoknak az egyik resze at tudna terni liion -os meghajtasra

Új hozzászólás Aktív témák