Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Én egyáltalán nem sajnálom azokat az embereket, akiket a technika "legyőz".
Ennek ellenére azt gondolom, hogy szolgáltatók nem elég hülyebarátak.
Több szájbarágós leírás vagy figyelmeztetés kellene, és a szolgáltatásokat is úgy kellene megtervezni, hogy a felhasználót ne érje kellemetten meglepetés.Én is agybajt kaptam, amikor a T-Mobile szerződés megkötése után derült ki, hogy a hívószám kijelzésért 200Ft felárat kell fizetni havonta. Sztem ez tragikomédia. Lesz*rtam volna, ha 200 Ft-tal drágább a csomag alapból, de ez így a sunyiság legteteje. Persze, megérdemlem, mert nem néztem utána elég alaposan. Pedig de, csak ezek a trükkök nagyon el vannak rejtve.
(#7) moli.hu: Szerintem is így kéne működnie.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html