Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz Tikakukac #30 üzenetére

    "itt is az a gond, hogy a gyereket kiöntötték a fürdővízzel a nagy kapkodásban. Mert mindent bele kell rakni, mindent túl kell gondolni, az évezred játéka kell legyen."

    Pedig ez az elvárás. :(

    Én is tudok mutatni sok tucat jó indie játékot, de az átlagjózsinak az nem kell. Nem elég szép, nem elég bő, nincsen elég lehetőség, kapásból pattannak vissza a Clancys Theft Assassin világba, mert abban minden van.

    Ennek a jelenségnek állatorvosi lova a Star Citizen.
    2012-ben felvázolt Chris Roberts egy ötletet, hogy csinál egy újabb Wing Commander / Freelancer féle űrlövöldét ha a népek megfizetik, kb 2015 környékére kész is lesz vele. Ez tarthatónak is tűnt mindenki számára, Cryengine erre még jó is lett volna, és az SP kampány mellé lett volna valami LAN alapú multi dolog is, amit esetleg később bővítenek.

    Mint minden Kickstarter mellé jöttek funding goal-ok, és probléma itt kezdődött. A népek zabálták az ötletet, minden új cél rakéta sebességgel meg lett ugorva, és folyamatos volt a visszajelzés a cég felé hogy a játékosok többet akarnak.
    Mennyivel többet? LEGYEN. BENNE. MINDEN.
    MINDEN IS!
    Nem tudtak olyan nehezen, vagy egyáltalán kérdőjelesen megvalósítható dolgot bedobni backer-ek elé amit ne nyaltak volna fel azonnal. 100 naprendszeres élő-lélegző 3D MMO galaxis? Kérjük! Minden FPS módban bejárható, és procedurális generálással változatossá tett, de mégis rettenetesen részletes? Naná! Több tucat, vagy több mint száz bejárható belső térrel, szimulált mindennel rendelkező rakás játékos által egyszerre irányítható űrhajó? Háthogyne. 1000 fős valós időben szimulált gigászi űrcsaták?

    Na itt lefordult a Cryengine játékmotor a székről, és magához sem tért azóta. :D
    A játékot eddig 394 millió dollárral dobták eddig meg, de csak azért, mert a fejlesztők tényleg mindent beleígértek. Ha az eredeti tervnél maradnak, talán 20 millió sem jött volna össze. :o
    Csak nyilván az 2015-re tényleg elkészült volna, a mostani állapotában a projekt viszont évek múlva(!!!) tud majd felmutatni valamit, ha egyáltalán az alkalmatlanná vált játékmotort tudják addig foltozni. VAGY az azóta belépett befektetők az egész bagázs tökére lépnek, és a Turbulent-hez hasonló külsős cégekkel Duke Nukem Forever féle kármentésbe nem kezdenek, amitől a támogatók nyilván az eszüket vesztik, de tényleges játék kerül majd az asztalra.

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Tikakukac #30 üzenetére

    Amit én ezekben a kritikákban nem értek, hogy ugyan mi a probléma?

    A játék ugyanis tényleg zseniális, PC-n pedig teljesen játszható volt eddig is.
    A történetmesélés, a karakterek, a világ, a hangulat mind megvan csúcsszinten. Akinek bejött a The Witcher 3 esetén eme elemek, annak esélyesen a CP2077 is legalább ennyit, de inkább többet nyújt...

    Lehet azon vacogni, hogy kell-e a 8K, meg a fanszőrzet, de a másik oldalról tényleg nagyon jól néz ki a játék. Pedig nem ultra-szuper-high a textúraminőség, már most is vannak HD textúra modok, most még jobbára a karaktereknél...

    Nem való mindenkinek a CP2077, én sem PUGB-zek például...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák