Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz Scholes9 #1 üzenetére

    "Nálam kb. örökre elásta magát a CD Projekt…nagyon sokat kell letenniük az asztalra, hogy ez megváltozzon."

    Önélzetes a kis latol. :DDD

    Mert ugye tele van a padlás olyan új AAA megjelenésekkel, amik nem hogy a CP2077 bokájáig felérnének, de mindenben is verik azt, grafikában, technikai megvalósításban, történetvezetésben, tartalomban, mindenben.

    Pláne most, hogy a nagy kiadók jobb esetben(!!) 1-2 főbb játékot kiadnak évente, amiből minimum egy a frencsájz folyatatásának a reboot-jának a remake-je. Esetleg még 1-2 rókabőr sport játék, meg egy nagy adag DLC amihez csak lehet.
    Mikor a konzol gyártók 1-1 exkluzívot kiadnak, amit a fejlesztőknek nem fix másfél év alatt kellett összecsapniuk, akkor farkukat kell menteniük hogy a fanok nehogy elnyalják azt nagy szopogatás közben.. :))

    Szóval ilyen környezetben te azt mondod, ilyen mocskos CDPR féléktől te már játékot nem fogadsz el, inkább várod a, ö, izé, éves Kallofdutit? Far Cry-t? WoW kieget? Random indie-t ami huszad pénzből lett összedobva és meg is látszik rajta? Remake rebootjának a remasterét?

    Mit is pontosan ami akkorára tudja fújni az ember képét, hogy a CDPR a hol-hol nem bugos Cyberpunk-kal már labdába sem rúghat? :U

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

  • cskamacska

    addikt

    válasz Tikakukac #30 üzenetére

    "itt is az a gond, hogy a gyereket kiöntötték a fürdővízzel a nagy kapkodásban. Mert mindent bele kell rakni, mindent túl kell gondolni, az évezred játéka kell legyen."

    Pedig ez az elvárás. :(

    Én is tudok mutatni sok tucat jó indie játékot, de az átlagjózsinak az nem kell. Nem elég szép, nem elég bő, nincsen elég lehetőség, kapásból pattannak vissza a Clancys Theft Assassin világba, mert abban minden van.

    Ennek a jelenségnek állatorvosi lova a Star Citizen.
    2012-ben felvázolt Chris Roberts egy ötletet, hogy csinál egy újabb Wing Commander / Freelancer féle űrlövöldét ha a népek megfizetik, kb 2015 környékére kész is lesz vele. Ez tarthatónak is tűnt mindenki számára, Cryengine erre még jó is lett volna, és az SP kampány mellé lett volna valami LAN alapú multi dolog is, amit esetleg később bővítenek.

    Mint minden Kickstarter mellé jöttek funding goal-ok, és probléma itt kezdődött. A népek zabálták az ötletet, minden új cél rakéta sebességgel meg lett ugorva, és folyamatos volt a visszajelzés a cég felé hogy a játékosok többet akarnak.
    Mennyivel többet? LEGYEN. BENNE. MINDEN.
    MINDEN IS!
    Nem tudtak olyan nehezen, vagy egyáltalán kérdőjelesen megvalósítható dolgot bedobni backer-ek elé amit ne nyaltak volna fel azonnal. 100 naprendszeres élő-lélegző 3D MMO galaxis? Kérjük! Minden FPS módban bejárható, és procedurális generálással változatossá tett, de mégis rettenetesen részletes? Naná! Több tucat, vagy több mint száz bejárható belső térrel, szimulált mindennel rendelkező rakás játékos által egyszerre irányítható űrhajó? Háthogyne. 1000 fős valós időben szimulált gigászi űrcsaták?

    Na itt lefordult a Cryengine játékmotor a székről, és magához sem tért azóta. :D
    A játékot eddig 394 millió dollárral dobták eddig meg, de csak azért, mert a fejlesztők tényleg mindent beleígértek. Ha az eredeti tervnél maradnak, talán 20 millió sem jött volna össze. :o
    Csak nyilván az 2015-re tényleg elkészült volna, a mostani állapotában a projekt viszont évek múlva(!!!) tud majd felmutatni valamit, ha egyáltalán az alkalmatlanná vált játékmotort tudják addig foltozni. VAGY az azóta belépett befektetők az egész bagázs tökére lépnek, és a Turbulent-hez hasonló külsős cégekkel Duke Nukem Forever féle kármentésbe nem kezdenek, amitől a támogatók nyilván az eszüket vesztik, de tényleges játék kerül majd az asztalra.

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák