Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    Mire visszaértem az autómhoz (szó szerint nem álltam ott 5 percig), a parkolóellenőr már fotózta körbe az autót. Mutattam neki hogy nem tudom a parkolást elindítani, rajtam kívül álló okokból.
    Ő mondta, hogy ilyen esetekben jelentsem be, hogy nem tudtam elindítani a mobilparkolást, és majd elbírálják, de ilyenkor törölni szokták a büntetést.

    Az őr baromságot mondott, ilyen estben, ha 5 percig sem álltál még ott, akkor fejvesztve rohansz, hogy még 5 percen belül legyél az automatához bedobni egy százast, majd pedig a parkolójeggyel megreklamálod a büntetést, hogy épp az automatánál voltál fizetni, miközben megbüntettek.

    Egyébiránt pedig -tudom, k. anyámat-, de az, hogy nem működik a simple appos parkolás, az nem jelenti azt, hogy akkor ingyen parkolhatsz, ez nem jogosit fel semmire. Vagy fizetsz máshogy, vagy nem parkolsz, kizárólag ez a két opciód van.
    A simple appos parkolás csak az egyik mód a számtalan közül, ahogy kifizetheted a parkolást, ha az app nem működik, akkor kp és automata, ezt meg sem próbáltad, igy inenntől kezdve neked már veszett történet az egész. Lehetett még volna sms-sel, a bankod appjával, a mobilszolgaltatód appjával stb. Én azt javaslom, nem csak neked, mindenkinek, hogy legalább két külön parkolás fizetésére alkalmas app legyen a telefonon, aminek semmi köze egymáshoz (és nem akkortól él a parkolásod, amikor elindítottad, hanem amikor megkaptad a visszaigazolást, hogy elindult), és vésztartalékként egy kétszázas az autóban valahol, hogy ha nincs nálad csörgő, akkor is legyen.

  • asdf_

    veterán

    válasz Tikakukac #146 üzenetére

    Én csak azt akarom, hogy ha van egy szolgáltatás akkor az menjen, mert azért fizetek. Én vagyok a cégért, nem a cég értem.

    Na de várj, itt nem az van, hogy a parkolási társaság megbízta a simple-t, hogy ugyan, csináljatok már egy parkolós appot, amivel csatlakoztok a mi informatikai rendszerünkhöz és akkor mindkettőnknek jó lesz. Az van, hogy a mindent mocskosul jól és olcsón üzemeltető állami bendő lenyúlta ezt a piacot, létrehozták a nemzeti mobilfizetési Zrt-t, csak rajtuk keresztül lehet ezt tolni, a parkolási cégeknek csak velük lehet leszerződni, és az összes appgyártó meg mobilszolgáltató ehhez a tök fölösleges közbenső ékhez csatlakozik (és csatlakozhat csak), tehát alapvetően itt a panaszosnak mocskosul nem a parkolótársasággal van/lehet vitája, hanem csak és kizárólag a Simple-lel (az állami lenyúlócég miatt az is lehet, hogy a Simple és a parkolási cég szerződésben sem áll egymással), csak A- B-vel, B meg C-vel). Amely meg persze a parkolási ÁSZF-et lobogtatja majd, hogy parkolni csak érvényes parkolással lehet, ha rajtuk keresztül nem sikerül, akkor fizess máshogy, vagy ne parkolj. Neadjisten teszi ezt amiatt is, mert a tökfölósleges közbenső ékkel olyan szerződése van -melynek feltételeibe beleszólni nem tud-, hogy műszaki hiba esetén lehetőség legyen arra, hogy a pótdíjat töröljék és a valós parkolás díját meg megfizettessék az autóssal (és az ilyen esetek száma a havi indított parkolások 0,00x%-a lehet). És valóban úgy lenne a jó, ha ilyenkor vissza lehetne trace-elni, hogy a 3 résztvevő (Simple, Mobilfizetési vízfej, parkolótársaság) melyiknél volt a műszaki hiba, amely megakadályozta a parkolást, de egyrészt ez nem egy három- meg négykilences rendelkezésreállású szolgáltatás, másrészt minimum 3 alternatíva van, hogy másképp fizesen az ember (apró, sms, másik app), így erre valódi szükség nem nagyon van (és szintén emiatt a nem háromkilences volta meg ára miatt nem mondja a Simple azt, hogy oké, ez a mi sarunk volt, ezt most mi álljuk)

    [ Szerkesztve ]

  • asdf_

    veterán

    válasz Tikakukac #161 üzenetére

    Ez az, amit egy rendesen versenyző cég nem tud megtenni vagyis megtehetné, csak a földbe állna, mint a sz@r.

    Na de bakker, nem pont az állam szüntette meg a versenyt, és rakott oda egy saját céget monopolhelyzetbe? Miért csodálkozunk, hogy nincs verseny? :U
    (és akkor így mégiscsak visszakarnyarodhatunk a magyarországozáshoz, mert az mégiscsak valid érvelés volt)

  • asdf_

    veterán

    válasz bambano #164 üzenetére

    Megvan. Úgy kéne működnie, ahogy írod, hogy ha valamelyik szolgáltató rendszere nem működik rendesen, akkor azért valamilyen felelősséget is vállal? Alapvetően igen, jelen helyzetben, mivel mint korábban is írtam, minimum kettő, de inkább három egyéb módon tudja a júzer kifizetni a parkolását, itt csak véleményesen. De mit tudok csinálni? Van olyan app, szolgáltató, anyámkínja, amelynél nem így működik, amely védi ilyen esetre a segged, amely versenyelőnyben van a többihez képest és emaitt tudom őket választani? Nincs (és ebben azért vélhetően vastagon bene van az is, hogy a user tud fallbackelni kp-ra, sms-re és másik appra). Akkor meg sokat nem tudok tenni ellene, csak itt a kalviatúrát fölöslegesen koptatni, hogy ez így amúgy szar.
    Az nem világ vicce -ha még mindig így működik- pl. hogy bemész egy MOL kúthoz, veszel egy éves autópályamatricát valami negyvensokezerért, utána 10 perccel bemész egy ÖMV kúthoz kérsz egy éves matricát ugyanarra az autóra és megkapod?'? Egy online rendszerben? Ahelyett, hogy visszadobná. hogy az autó rendelkezik már érvényes matricával, are you sure, inkább mehetsz ügyintézni meg ügyintézési díjat fizetni, hogy egy kis levonás után visszakapd a második matrica árárt, amikor eleve meg sem kellett volna kapd?

  • asdf_

    veterán

    válasz forceberg #198 üzenetére

    Ó, van ilyen nincs tv-m, vagy csak a Mezzót nézem pénzzel is, akinél nincs kp*. Soha, elvből és mindenhol kártyával fizet és a k. anyját annak, ahol nincs POS terminál.
    * vagy max egy ezres, de az ugye egy tankolásnál semmit sem ér...

  • asdf_

    veterán

    válasz hcl #213 üzenetére

    Az a baj, hogy ameddig tömegközlekedéssel minimum kétszer annyi idő elmenni A-ból B-be (még Budapesten belül is, nemhogy vidéken), addig a tömegközlekedés nagyon nehezen tud vonzó lenni. Hogy mennyi idő tömegközlekedéssel vidékről bejárni Pestre dolgozni, és mennyivel kevesebb idő ez autóval, azt meg le sem írom, mert kb. sírva fakadok.

  • asdf_

    veterán

    válasz updog #217 üzenetére

    Nyilván van ellenpélda is, amikor a tömegközlekedés simán tud alternatíva lenni (főleg a belső kerületekben, kötöttpályás közlekedés esetén, és amikor nem kell átszállni, no meg persze amikor olyan helyre megy az ember, ahol nehéz parkolni).
    De abban egyetértünk, hogy én sem értem, miért gondolja valaki ingyenes alapjognak azt, hogy egy másféltonnás bódét tárolhat közterületen, csak azért mert ott lakik (pláne kettőt)

  • asdf_

    veterán

    válasz bambano #241 üzenetére

    Szeretném jelezni, hogya belső kerületek említéséből egyértelműen következik, hogy Budapestről beszéltem és a #215-ösben is -aminek folytatása a #220- Budapestre mondtam a feles időt (vidékre pedig többet). A nem budapesti tömegközlekedésre pedig írtam (vagyis inkább nem, mert olyan hatalmas a különbség) a munkábajárásom autós vs. tömegközlekedéses verzióját (szintén #215). Valamint mivel parkolási problémákról volt szó, szintén evidens, hogy a nagyfaluról van szó.
    (valamint ezt nem láthattad, de a 220-as hsz-ben a tömegkölekedés szó eredetileg BKV volt, utólag írtam át tömegközlekedésre, úgy néz ki azon isteni sugallatra, hogy ebbe is bele tudjál kötni, még valami? Inkább a januári e-postakönyvet mondd meg, hol olvastad, mert a postán még nem hallottak róla)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák