Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • D1Rect

    félisten

    válasz Goose-T #144 üzenetére

    Az elnéző rendszer tök jó lenne, csak az "okosba" szülőföldjén túlterhelné az ügyfélszolgálatot.

  • Tikakukac

    titán

    válasz Goose-T #144 üzenetére

    Megint csak mellébeszélsz, a lényeget pedig kihagyod.

    A lényeget te hagyod ki, immáron huszadjára írom le és írta le más is.

    Értem én, hogy szerinted a rendszert kéne megváltoztatni, hogy elnézőbb legyenek a mikuláscsomagos emberkék, a parkolótársaság stb. Csak elfelejtesz abba belegondolni, hogy ez arra vezetne, hogy mindenki elkezdene magyarázkodni, hogy jaj, éppen nem tudott fizetni, ezért engedjék el a büntetést.

    Nem felejtek el belegondolni, ezt is leírtam, csak a kollégával nonstop átugorjátok azt a részt mindig, mert úgy már gellert kapna a sztori, de durvát.
    Áruld el nekem, hogy tudná a magyarázkodó ember a parkolási rendszer logjába belerakni a fizetési igényt? Ha el van utasítva vagy nem sikerül bármi miatt, annak nyoma van. Ha valaki nem is próbál fizetni, annak semmilyen nyoma nincs. Érzed a diffit a 2 eset között vagy szótagoljam le?

    A mostani szigorral pont ezt tudják elkerülni.

    Ezzel a szigorral azt tudják elkerülni, hogy dolgoznia kelljen a cégnek ha valamit elkeféltek.

    Van sok fizetési lehetőség, van fallback rendszer, mindenki tud fizetni, ha nagyon akar.

    Ha nagyon akar. Pontosan. Nem én nem akarok nagyon fizetni. Én nem akarok nagyon bebizonyítani senkinek semmit. Én csak azt akarom, hogy ha van egy szolgáltatás akkor az menjen, mert azért fizetek. Megint a fordítva a lovon. Én vagyok a cégért, nem a cég értem.

    Ha pedig körbefényképezték a kocsit, akkor is meg lehet úszni a büntetést, ha öt percen belül fizet.

    Tök jó.

    Én már tényleg nem értem, mi nem világos neked.

    Igazándiból tökre világos az egész.
    Szerinted egy nem működő szolgáltatásnál, amit utólag barmira egyszerű és logikus is lenne rendezni azt kell csinálni, hogy pánik és rohanás és alternatív megoldások és átszervezések, hogy megoldhasd azonnal.
    Szerintem meg ilyenkor minden halad úgy, mintha minden rendben ment volna és később mint értelmes emberek és mint szolgáltató-ügyfél érdekkapcsolat elrendezzük és megoldjuk, mivel ez lenne az érdeke mindenkinek, adatok vannak bőven, a pénz behajtása lehetséges utólag is, egyszerűen nincs a történetben bukási lehetőség.

    Ezt már rátok bízom, hogy eldöntsétek melyik a logikusabb :B

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • bambano

    titán

    válasz Goose-T #144 üzenetére

    "Csak elfelejtesz abba belegondolni, hogy ez arra vezetne, hogy mindenki elkezdene magyarázkodni, hogy jaj, éppen nem tudott fizetni, ezért engedjék el a büntetést.": itt valójában arról van szó, hogy a rendszer indulásától rossz volt. Soha nem tudták lekezelni a saját hibáikat, így, teljesen rossz döntéssel, afelé ment minden javítási kísérlet, hogy ők egy diktátor náci szemét bandává váljanak, ahol nincs helye ügyfélbarát ügykezelésnek.

    ez pont olyan, minthogy csak azt tudják tenni a korrupt parkolóőrrel, hogy büntetési kvótát szabnak meg. vagyis ha a parkoló emberek mindegyike jogszerűen járna el, akkor is megbüntetnének x darabot, mert kvóta van. most is azért nem kezelték ember módjára a helyzetet, mert így egy tétel megvan a kvótából.

    kismillió megoldás lehetséges annak eldöntésére, hogy egy "nem ment a fizetési rendszer" hivatkozás megalapozott vagy sem. de könnyebb azt mondani, hogy mindig mindenki csaló, meg kevesebb munka is van vele, mint esetleg utánajárni, hogy tényleg volt-e zakkanás.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák