- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz stickermajom #63 üzenetére
Ez úgy működne egy olyan helyen, ahol nem beidomított cerkófot alkotják az ország népességének jelentős részét, hogy vagy akkor a kedves szolgáltató (tudod, ezek akiknek értünk kéne lenni, nem fordítva, ezért ő a szolgáltató) lesz szíves megnézni sebtében, hogy mi a pék volt a rendszerben. Majd ezt az ügyfél tudomására hozza mihamarabb az első kérésre is, és ha kiderül, hogy ja, náluk volt a para, akkor bocsánatkérés és bünti elenged. Ellenkező esetben szintén látja az ügyfél, hogy mégis ő bénázott és fizet, mint a katonatiszt.
De nagyon nem az a megoldás, hogy jó akkor tartsunk fent 4 féle félig redundáns rendszert, lopjuk az ügyfél idejét és verjük az idegeit meg sz@rjunk bele az egészbe, mert megtehetjük. Nem, nem.
Nem azért kapott a kolléga büntetést, mert a tűzhöz közeli emberek a szemünket is kilopják, hanem mert a 22+1 vásárlási lehetőségből 1 nem működött és ezt annyiban is hagyta.
Mondom akkor, hogy egy nem széttorzított piacon, valódi szolgáltatást nyújtás hogyan festene. A sztori valós eseményeket dolgoz fel:
Ügyfél vinne gépet. Szép pénzért. Bankkártya terminál rotty. Ügyfélnek elmondjuk, hogy KP vagy utalás játszhat esetleg futár. Neki most kell, futár utánvéttel bukta. Utalás helyben nagyon macerás. Semmi gond, nem miattunk van para, de az ügyfél az ügyfél. Legközelebbi automata, pénzfelvét, intézze nyugodtan, addig mi csomagolunk, dobozolunk. Az ügyfél idejét és fáradtságát kiegészítővel kompenzáltuk valamint többszöri elnézést kérve még egy grátisz szerviz kupont is kapott. Majd a történet végén talán egy 0-s vásárlásra jöttünk ki, viszont az ügyfél később visszatérő vásárló lett, lett bőven borravaló és nem egy új vásárlót hozott be nem utolsó sorban mindenkinek jó szájízzel futott tovább a napja, nem kellett árukeresős sztorikat nézni, nem volt emailezés, nem volt semmi utózönge.Tanulság: semmi. Ez ott 20 négyzetméteren belül működött, mert így volt jó és az embereknek látványosan bejött, szerintem pénzben is jobb lett végül a buli. Itt a vadvilágban ilyen mentalitással amit itt emberek feldobnak sose. Nem az lenne az első, hogy a szolgáltatást nyújtó megnézi mi volt a para, hanem, hogy hádde ott volt még pár opció, miért nem csináltad azt. Turbómagyar kolléga majd jól megmondja, hogy mit magyarozok. Ez tipik magyarosch életérzés pedig, ez érzésem szerint addig fog menni, amíg tényleg le nem cseng még 2 generáció. Addig meg marad a jól bevált magyarok üstje mellé pokolban nem kell őr vicc.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen