Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • luciferc

    őstag

    válasz Allien #79 üzenetére

    úgy látom a gazdaság működése nem erős oldalad.

    Alkalmazni kell ''pár'' embert, akik ugye ''viszik'' a céget. Könyveléssel megbízik egy külsős céget, irodát bérel, fentart egy honlapot, és reklám költség, illetve van telefonos ügyfélszolgálat. KB ENNYI
    Lazán kihagytad, hogy ki kell fizetnie a trékom által megszabott árat, ami - kapaszkodj meg - tartalmazza a trékom összes plusz költségét a vonallal kapcsolatban az adott beszélgetéshez, plusz a hasznot.

    A t-com-nak pedig országszerte SZOLGÁLTATNIA KELL, ebbe bele tartozik a rengeteg felesleges ember is, bár, ezt már leredukálták, és már CSAK egy lépés van hátra. De még jelenleg, ha NEKED bedöglik a vonalad, és a tcomnak csak alapdíjat fizettél, de a hívásaidat a tele2-n intézted, KINEK jelented be? A T2-nek, vagy a Tcom-nak?

    Látom az elmúlt 10 év kimaradt :O. A havi alapdíjat pont azért emelték megg anno, hogy megszüntessék a keresztfinanszírozást. Azaz azt, hogy részben a beszélgetések díjából fedezték a vonalfenntartás költségét. jelenleg a vonalfenntartás költségét teljes egészében fedezi a havi alapdíj, így a trékomnak ezzel kapcsolatban semmilyen hátránya a tele2-vel szemben nincs. a felhasználók kifizetik az országos vonalfenntartást, a sok ''felesleges'' embert. Érted? Ezen felül van a beszélgetési díj, aminek a nagyker ára ténylegesen a beszélgetés költségét (vagyis a beszélgetés miatti költséget) fedezi. Ezt vagy kifizeti az ügyfél, vagy kifizeti a tele2. ezen felül van a beszélgetésen a haszon, ami vagy a tele2-nél csapódik le, vagy a trékomnál. akkor hol is jár rosszul a trékom? Az emberek kifizetik a vonalfenntartást, a javítást, a karbantartást, valamint kifizetik a beszélgetések költségét vagy közvetlenül vagy a tele2-n keresztül. akkor hol is a szívás a tré számára? hiszen végső soron mindent te fizetsz ki!!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés