- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vírusirtó topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jimmy66
senior tag
Sziasztok!
68 Ah-ás AGM akkumulátorhoz keresek megbízható töltőt. Bosch C3-at néztem ki. Jó, vagy javasoltok másikat? (esetleg C1 is elég?)
Előre is köszi.
-
Jimmy66
senior tag
-
Jimmy66
senior tag
Sziasztok!
Az akku AGM 68Ah-s. Pár napja nem indította el az autót, valami no-name töltővel kb 9 órát töltöttem. Ezt követően, elindult és elmentem az autóval egy szakszervízbe, kértem, hogy mérjék ki az akksit.
Az eredmény:
Azt mondták, hogy tökéletes.
AZONBAN!
Ma megérkezett az MXS 5.0. A hozzá kapott indikátor viszont csak sárgán villog.
A kérdésem az lenne, hogy az MXS 5.0-val kezdjem el tölteni, vagy hagyjam így?A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.: Jimmy
[ Nincs Szerkesztve ]
-
Jimmy66
senior tag
válasz crissprivat #1598 üzenetére
Köszi, örülök, hogy nem azt mondtad, tegyem a fiókba a CTEK-et. Holnap megdolgoztatom.
Az indikátor tudom, hogy csak tájékoztatást ad, sajnos mérőműszerem nincs. (kb. 30 percet vártam a kocsi leállítása után)
-
Jimmy66
senior tag
válasz crissprivat #1598 üzenetére
Szia!
Még annyit szeretnék kérdezni, hogy a negatív sarut le kell választani, vagy tölthetem a testpontról? Start-stop rendszerű, B7-es Passat-ot szertnék tölteni.
Köszi
-
Jimmy66
senior tag
válasz crissprivat #1604 üzenetére
Köszi a gyors választ!
A negatív oldalon van egy ilyen ábra, gondolom értelemszerűen a testpontra tegyem ne a sarura.
Az AGM akksit is lehet Recond-ozni?
[ Szerkesztve ]
-
Jimmy66
senior tag
válasz K Norbi #1607 üzenetére
A könyvben annyit írnak, hogy töltésre vigyem szakszervízbe...
A szervízben azt javasolták, hogy vegyem le a negatívot és úgy töltsem a start-stop miatt, (valami patkót vagy hurkot emlegettek a negatívnál, ezért kell lekötni) de jó lenne, ha leszerelés nélkül is tölthetném. És azt is mondták, hogy bikázni nem szabad...
Elég összevisszaság van a fejemben.
-
Jimmy66
senior tag
-
Jimmy66
senior tag
A sarut levettem és RECON módban indítottam...
-
Jimmy66
senior tag
válasz crissprivat #1637 üzenetére
Rendben! A 4. pontig hamar eljutott, most azon dolgozik.
-
Jimmy66
senior tag
válasz crissprivat #1558 üzenetére
Tulajdonképpen ez nem csupán akksitöltő, hanem egy remekmű!
Most éppen "öreg szaki"-k állják körbe az autót, EZ A TÖLTŐ? felkiáltásokkal...
-
Jimmy66
senior tag
Sikeresen lezajlott a töltés. Kb. 6óra telt el, mire a zöld LED világított.
-
Jimmy66
senior tag
válasz tibcsiworld #1657 üzenetére
1250 a bevizsgálás és kb. 2 perc alatt dobta a gép az adatokat. Természetesen a bevizsgáláskor megmérték a töltést is és kivették az akksit valami másik méréshez.
-
Jimmy66
senior tag
válasz tibcsiworld #1667 üzenetére
Igen!
-
Jimmy66
senior tag
válasz K Norbi #1632 üzenetére
Közben megjöttek a válaszok...
Ez volt a kérdésem:
Egy 2011-es évjáratú VW Passat tulajdonosa vagyok. A gépjármű DSG, Start-Stop rendszerű, 68Ah-ás Varta (gyári) AGM akkumulátorral van szerelve. A kérdésem az lenne, hogy az akkumulátor töltésekor a negatív sarut le kell venni, vagy simán a két pólusra (vagy esetleg a testpontra) téve tölthetem az akksit. A töltőm CTEK MXS 5.0.
Forex válasz:
"Ha ez a töltő automata, akkor nem kell az akkumulátort lecsatlakoztatni a gépjármű elektromos rendszeréről, nem kell levenni a sarút."
Porsche Inter Auto válasz:
"Mind két saru fennhagyása mellett a két sarura, fellehet csatlakoztatni, nyilván a polaritás figyelembe vételével.
A megadott töltő , elméletileg tudja az AGM-akkumulátor töltését." -
Jimmy66
senior tag
válasz steve brown #1720 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Jimmy66
senior tag
válasz crissprivat #1736 üzenetére
Tényleg, nekem is most tűnt fel.
A piros az újabb?
[ Szerkesztve ]
-
Jimmy66
senior tag
válasz runner 125 #1739 üzenetére
Nem hiszem!
A CTEK hivatalos oldalán is a piros szerepel.
-
Jimmy66
senior tag
Én is kimentem, és 12,21V-ot mértem. Indul az autó, ha jár a motor, 14V a töltés. Az indikátor pirosan villog. Lélekben készülök a cserére...
-
Jimmy66
senior tag
válasz crissprivat #1866 üzenetére
Ok! Abban a pillanatban 100%-on van, ahogy a 7. LED világítani kezd?
-
Jimmy66
senior tag
válasz crissprivat #1868 üzenetére
Holnap reggel beszerelem, addíg marad a műhelyben. A töltőt levéve az akksiról, 13,38-at mértem! Kiváncsi vagyok, reggel mennyi lesz?
-
Jimmy66
senior tag
Igaz, minden teszt relatív...
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Xbox tulajok OFF topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5