Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csiga8

    senior tag

    válasz Brogyi #7793 üzenetére

    Jelentem a Gold van a 2011-es B7 ( 2.0 crtd) Passatban próbaképp.

    VCDS-el át lett állítva normál akkura, a start-stopot mindig kikapcsoljuk.

    Működik, visszaveszi a töltési feszültséget. Kb 15 C fok körül 14,4V, és nagy melegben már láttam 14,1V-14,2V-t is. ( szivargyújtóba dugható fesz. mérővel)

    Ahogy csökken a külső hőmérséklet, emeli a feszültséget, akár 14,7-14,8 V-ig is, majd néhány kilométer megtétele után rááll a 14,5V-ra.

    Nincsen sokat használva, az egy év alatt néhány ezer km ment csak bele, sokat áll, akkor csepptöltőn van.

    Egy év után még gyári érték feletti az indítóárama.

    Az tény, hogy hidegben, télen érezhető, hallható, hogy nem teker annyira, mint az AGM akkuval. Az is tény, hogy a 2003-es 1.4 PDTD Seatban sem teker olyan erősen ( hidegben) a Jász akku, mint előtte az Exide Premium akkuval, ( méretre ugyanazok) de működik.

Új hozzászólás Aktív témák