Új hozzászólás Aktív témák

  • peti85

    senior tag

    Elhoztam ma melóból a multimétert. Rákötöttem a töltőt egy használaton kívüli, lemerült akkumulátorra.
    - Az akkun 10V-ot mértem induláskor.
    - Ha az autó ikonra állítom(3,8A), akkor 14,7V-ig megy fel.
    - Ha a hópehelyre (3,8A), akkor 15V-ra megy fel.
    A kejelzőn megjelenő feszültség érték pontos, a mutiméterrel is ugyan azt mértem, legfeljebb egy tizedes eltérést mutatott, de azt is csak a kerekítések miatt- A töltő egy tizedes pontossággal, a multiméter két tizedes pontossággal mutatja az értékeket.

    Arra jutottam, hogy kockáztatás helyett bikakábellel rákötöm ezt az akkut az autómra és közben kiszerelem a használatban lévő akkut, majd azt önmagában feltöltöm, visszakötöm és leszedem a bikakábellel csatlakoztatott akkut. Így nem fog elveszni semmilyen beállítás/kilométer számláló, stb.

    HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX

Új hozzászólás Aktív témák