Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • paatrick

    senior tag

    Kíváncsi vagyok a BMW-k mikor hagyják már el ezt a dildó sebváltót. Semmi szükség rá. Merci jött rá leghamarabb, Audi is vezeti ki. BMW-k is sokkal jobban néznének ki ha középen nem állna ki ez a mára tök felesleges dolog. Az iX-ben mondjuk már nincs ahogy láttam.

    [ Szerkesztve ]

    6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯

  • paatrick

    senior tag

    válasz forumpista #24 üzenetére

    Mivel mi is olyan országban élünk ahol a közlekedési kultúra elfelejtődött vagy ki se alakult ezért teljesen érthető hogy ha van rá pénzed akkor minél biztonságosabb autót veszel. Biztonságos meg jelenleg = nagy.

    6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯

  • paatrick

    senior tag

    válasz forumpista #30 üzenetére

    Nem tudom eldönteni hogy túl optimistán vagy túl pesszimistán nézed a világot :DDD

    Egyrészt az afrikai faluban soha nem fog elektromos SUV menni, mert soha nem lesz annyi pénzük hogy megvegyék. Ezek 20 évesen mennek a bontóba újrahasznosításra.

    Másrészt a fejlődő világ problémáit a fejlett világon akarod leverni. Semmi értelme. Az EU a legszigorúbb a világon ilyen szempontból, szóval hova szigorítanál még? Miközben Amerikában semmi szabályozás, Indiában meg olyan kocsik mennek hogy azért itt az EU-ban már börtönbe zárnának. Kína halomra égeti a szenet, környezetszennyező kibocsátása már meghaladja a vírus előtti szintet. Mindemellett, Indiában, Bangladesben meg hasonló fasza országokban százezer tonnaszám égetik el a szemetet vagy öntik a folyóba mert jól van az úgy. Afrikában is. Érdemes utánanézni mivel mennek a konténerhajók mert nem a szél viszi őket előre. És ott sincs semmi szűrő szabályozás hogy mit pöföghet ki magából. És mennek repülők is.

    Az elektromos autó készítése és fenntartása kb a legkisebb gond a világban.

    6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯

  • paatrick

    senior tag

    válasz Tigerclaw #85 üzenetére

    Fantasztikus, jól szabályozná a szaporulatot is, mert egy sima 50-es városi karambolnál meghalna/megnyomorodna benne mindenki.

    USA/EU ügyben meg: egyrészt EU-ban a mai SUV-ok semmivel nem nagyobbak mint egy sedan. Csak magasabb. Ez az X3-as BMW konkrétan rövidebb mint egy Passat. Mivel az EU-ban fokozatosan csökkentik a motorokat, így nem lesz 4 tonnás SUV mert egyszerűen nem tudna menni. Elektromos se, mert nem lenne hatótáv. Nőni méretben nem fognak mert az európai utakon, városokban be van határolva kb mekkora autóval lehet kényelmesen közlekedni.
    USA-ban meg nem feltétlen azért menő a pick-up, nagy kocsi mert ezzel lehet rajolni. A nagy többség nem a városban él hanem suburbban vagy ranchen. Legnépszerűbb modell a Ford F150, 4 üléses pick-up, ergó befér a család meg a havi bevásárlás is. Nem akad el a hegyen se, földúton se, tud vontatni is. Nincs olyan hogy leugrok a boltba itt van 5 percre. Plusz ott rengeteg a vállalkozó akinek a cuccai sokkal jobban férnek egy pick-upban mint egy "kis" kocsiban.

    Most megnéztem neked:
    X3-as 1800 kiló
    sima 5-ös 1700 kiló

    Tehát még csak nem is nehezebb egy átlag szedánnál. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯

  • paatrick

    senior tag

    válasz Uzi74 #89 üzenetére

    Nem tudok németül, így ezt nem tudom meg belőle. :DDD De az adatokból annyit látok hogy csak 1 literrel fogyaszt többet az X3. Csomagtér itt nincs írva, de megnéztem és az X3 550 liter, a 3 touring csak 497.
    X3 7,8-as fogyasztás. Ennyit eszik az én VW Polom is ;] pedig az kicsi kocsi.

    [ Szerkesztve ]

    6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯

Új hozzászólás Aktív témák