- ASUS routerek
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen switch-et vegyek?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
Új hozzászólás Aktív témák
-
repvez
addikt
Szépnek szép, csak az összes VR játékban, miért marad le a kar a képrol, miért csak a lebegő kézfej van, annál nagyobb illuzió rombolás nincs, Meg még talán a lábadat sem látod .
Hogyan lehetne igy beleélni magát az embernek, ha csak egy lebegő kezet látsz.
Az oculus quest , támogatni fogja a kontollerek nélküli kéztrackinget és elvileg az is használható PC-s játékoka is az uj softver frissitéssel és egy USB kábel összekötésel, de a felsoroltak között nem látom .
ÉS ha már a kéztrackingnél tartunk, ott a valós kezeddel kell bekalibrálni, hogy milyen távolságba van az már eléggé behatárolja a kar mozgását és iráynát is ha egy inverz kinematikai csontozást használnának az animálásnál.DE egyelöre még nem láttam hogy bárhol is teljes tested lenne a VR játékok alatt, pedig 2d PC-n már ez alap.
-
repvez
addikt
ha az mondom , hogy igen az mennyiben változtat a helyzeten ? mintha azt mondanám , hogy nem ?
-
repvez
addikt
A kontrolleren legalább 10 IR led van amit követ a szenzor az elég sok pont amihez lehet pozicionálni a kart.DE ha nem müködne akkor is egy IR ledes csuklopánttot hozzátéve a rendszerhez máris meglenne az alkar kézfej irány.
Probáld ki ha a kézfej pozicioját tudja és a fej poziciót is, meg ,hogy merre forditod a fejed, akkor olyan nagyon sok variáció nincs, hogy egy fix kartávolsággal merre kellene állnia.
A questnél , meg alapból felismeri a kézfejet és a csuklót is kontrollerek nélkül.
Tehát ott a csükló pozicióbol már az alkar iránya is adott, onnan meg egy váll könyök sokminden más irányba nem állhat.
HA van egy normális becsontozott modell ahol A játék kezdetén bekalibrálná a kar legnagyobb távolságát a kézfejjel, onnantol már megvannak az arányok az alkar felkar leosztására -
repvez
addikt
Addig amig nem konrollerek nélkül használod a tárgyakat a VR-ben, és nem érzed, hogy mit fogsz addig azok a néha jelentkező glichek ugyan ugy elférnek ,de legalább ott van a teljes tested virtuálisan.
És egy csomo olyan dolgot is be lehetne tenni amit eddig nem nagyon használtak ki , ölbevenni valakit, elég furán nézne ki hgy a kézfej elöl a levegöbe lebeg miközbe a test meg mégse esik le.
vagy belekarolni a társba ha megsérültél. esetleg kéz sérülésnél bekötni , vagy inekciót adni magadnak , ezek mind létező dolgok 2d-ben, e a VRben pont azért maradnak ki ,mert nincs kar. -
repvez
addikt
nincs sajátom még, mert egyenlöre nem találtam egyik szemüveget sem kellöen jónak , hogy beleinvesztáljak. De próbáltam, igaz csak röviden és nem FPS-t
DE enélkül már nem is lehet megvitetni a dolgokat?ott van a zero caliber (ráadásul magyar fejlesztés )meg a contraktor, mindegyikbe van kar is a kézfejhez. igen mindegyiknél van valami kis hiba, de godolom ha egy kis studió legaláb ilyen szinten meg tudja oldfani akkor egy valve meg föleg.
Mert a fenti két játéknál is inkább modellezési hiányosságokbol adódnak a gondok, kevés poly a hajlitható részeknél vagy a csontozáson sporolak. -
repvez
addikt
Mert az egy dolog, hogy mit hogyan csináltak meg és mit lehetne ha az lenne a prioritás.
DE mivel nem ez az elsödleges, ezért egyszerüsités miatt nem is csinálják meg vagy csak elnagyoltan.
Ha nem kell kar akkor nem kell láb és torzó sem, mert ugyse arra figyelsz játék közben. -
repvez
addikt
DE a legtöbb esetben a VR game egy baltával faragott valami ,ami kb a 90es elejét idéző grafikával csinálnak meg, és mint ilyen kisebb polygonszámmal is dolgozik, és a karakter kidolgozása is ezért olyan amilyen.
Meg lehet nézni, még azoknál a játékoknál is ahol csak a kézfej van, ott is csálén áll a fegyver a kézben és a különbözö interakciók is furán néznek ki.és az utközésmodellek is hagynak maguk után kivánni valót.DE kb ez a HL Game az első ami megüti a mostani sima none-VR játékok grafikai szintjét.