Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz Noukoum #31 üzenetére

    " ... azért is baromság az egész mert vezetés közben nem kell nyomkodni a kijelzőt, nem tudom melyik retardált találta ezt ki."
    Ugye tudod, hogy ami az autók 99%-ban még egy légrostély mozgatásával történik az a Tesla-ban már csak és kizárólag a képernyőn keresztül lehetséges? Szóval nem kell itt kitalálni semmit.

    " ... 10 év múlva egy autóba sem lesz kijelző ... "
    Én remélem, hogy kevesebb lesz, mert jobb / gyorsabb lesz a hangvezérlés. Ez az egérmozis megoldás szvsz. addig egy átmeneti - rohadt kellemetlen - időszak.

  • Coyot

    őstag

    válasz Noukoum #31 üzenetére

    Nem, a gombokra nem kell koncentrálni tudom hol van vakon az út nézése közben használom a fejegységet is a kocsiban, ez nem megy egy zötykölődő autóban hogy mindig eltaláld jól a kijelzőt - persze te még hibátlanul gépelsz is rajta gondolom, ügyes vagy! De azért néha ülj autóba is mielőtt ekkora baromságokról próbálsz másokat meggyőzni.

    Csak úgy mondom hogy a PSA ujra gombokat rak minden szarra az autóiban - hát kérem hova tart ez a fejlődés?! :D

    [ Szerkesztve ]

    Má' nem

  • bkercso

    nagyúr

    válasz Noukoum #31 üzenetére

    10 év múlva egy autóba sem lesz kijelző
    Az AI-vel már most van hangfelismerés, de még "be kell fagyasztani" a betanított SW-t, hogy olcsó processzoron is fusson. Így újat már nem tanul, miközben használod.

    Ha ez megoldódik, akkor elég lesz utasítanod az autót; nem is kell betanulnod az utasításokat, mert megérti majd, amit mondasz, mint egy ember.
    "Vedd feljebb a fűtést!" "Ja, ne ott, a másik oldalon, és ne annyira. 22°C elég." stb.
    Szerintem.

    [ Szerkesztve ]

    Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

  • 8th

    addikt

    válasz Noukoum #31 üzenetére

    Amit itt képtelenek a userek vagy megérteni, hogy a gombokra is ugyanúgy egyáltalán nem kell koncentrálni, sőt még mert sokkal átláthatatlanabb átláthatóbb mint egy kijelző. Tényleg egy nyomorult telefont hozol példának amit két kézzel fogsz egy az úton össze vissza zötykölődő majd két tonnás autó vágódeszka mérető kijelzőjéhez? Ne már. Nézzél félre csak két másodpercre 50km/h tempóval haladva ezalatt máris megtettél vakon ~27,5 métert. Az pont elég rá, hogy szarrá törd a magad és másik autóját. És még csak 50km/h-ról beszélünk nem 90-ről vagy 130-ról... :U
    Ez alapból elvonja a figyelmed a vezetésről tehát balesetveszélyes. Főleg ha elkezd szarakodni felhólyagosodni félig meddig működni mint ezekben a csodákban. Egy rendes autóban egy pillanatig nem kell levenned az útról a szemed mert tudod mi hol van. Reflexből odanyúlsz megnyomod/eltekered a fizikai kapcsolót/gombot és annyi. Ez akkor sem kihívás ha valami szar földúton pattogsz végig. Itt meg mindent a kijelzőről kell vezérelni és mivel nincs ott minden egyes funkció a kijelzőre kirakva vezetés közben almenükön keresztül kell eljutni x vagy y funkció eléréséért ergo kijelenthetjük, hogy egy átgondolatlan balesetveszélyes vacak az úgy ahogy van. Persze tudjuk, te jedi vagy neked simán menne becsukott szemmel ez is... oké.

    "Az a sofőr aki a kijelző miatt nem tud koncentrálni az inkább ne vezessen többet." lol.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák