Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rodrigez

    senior tag

    válasz UnA #33 üzenetére

    5 nap valóban rengeteg idő, de az 500e + ÁFA tartalmú számláknál viszont az 1 nap nem olyan acélos. Nálunk a múltkori viharnál a PR-Telecomnál kábelszakadás volt, legalábbis ezt mondta be az automata a hibabejelentő számukon. Az is eltartott 1 napig. Mondjuk a nagy partnereinket felkészítettük erre az esetre is, és szinte mindenhol beszereztek mobilnet képes routereket, amik maguktól váltanak kimaradás esetén a SIM kártyás megoldásra.

  • Vesa

    veterán

    válasz UnA #33 üzenetére

    Természetesen az 500k+ számlák esetére céloztam. Ami a mai világban nem egy nagy összeg egy vállalkozás életében. Kis micro Bt., aki mondjuk IT területen szolgáltat, sinám számláz ekkora összegeket szoftverfejlesztésért, grafikai munkákért, stb. Az 1 nap pedig rettentő nagy probléma akkor, ha bármi gond adódik! Nem csak a netkapcsolattal lehet probléma, hanem a számlázó hardverrel, vagy a számítógépekkel is. Kb. ezer oka lehet annak, ami miatt majd megint csak egy plusz idegeskedés lesz ebből annak, aki egyébkétn dolgozni akar. Azt meg borítékolom, hogy a NAV-nál hiába hivatkozol akármire. Büntetnek akkor is, ha kérdezel. Ezzel szemben a NAV vezetőjét kitiltják az USA-ból korrupciós vádakkal. És akkor csodálkoznak, hogy aki logisztikailag nincs ide kötve, az kitelepíti a cégét máshova. Én is fontolgatom egy ideje, lehet túl kéne lépni az elmélkedésen és a tettek mezejére lépni mert ami itt megy....

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák