Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz Hi!King #23 üzenetére

    Ez is azt igazolja, hogy mindenkinek más a tapasztalata, és minden eset egyedi. Mi vettünk eMAG-on mosógépet, hibátlan. Vettünk TV-t kettőt is, hibátlan. Több telefont is, amiből az egyikkel volt garanciális problémánk. Jeleztem nekik a fiókomban, 2-3 napon belül küldték érte házhoz a futárt és bevitték a szervizbe. Két hét elteltével visszajött, igaz megjavítva nem volt, de ez nem az eMAG hibája, hanem a szervizé, így ismét jeleztem a hibát, megint érte jöttek és elvitték. Ezután kb. 3-5 nap múlva jött egy értesítés az eMAG-tól, hogy amennyiben kívánom, visszafizetik a telefon árát, ami aztán újabb egy-két nap alatt meg is történt. Extreme Digital-al nincs garancia ügyintézés tapasztalatom, de itt a fórumon elég sok rosszat olvastam róluk. iPon-nál egy routert garanciáztattam, ami közel hat hétig volt a szervizben miután cserélték, közben az érdeklődő email-ekre egyáltalán nem, vagy csak nagyon nehezen válaszoltak, más módon pedig nem is lehet kapcsolatba lépni velük ilyen ügyben.

Új hozzászólás Aktív témák