Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Alchemist #13 üzenetére
Arról az arcról van szó, akiről most derült ki, hogy kamura kapott fizut a kutatásaiért? Valóban elismert lehet.
Illetve onnantól, hogy komisszár, teljesen mindegy, mit csinált eddig. Most az a feladata, hogy oldja meg a K+F Eu pénzek lenyúlását. Teszi is.Amúgy valóban, vannak sikeres magyar cégek az önvezető autók fejlesztésében, de ez nem a magyar állam érdeme...
@dabadab : +1!
@MaCS_70 : Kultúrember, igazi akadémikus nagyság nem csinál olyat, amit ő. Sajnálatos, hogy ide jutott.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
Járműipar alatt értsük azt, hogy _saját_ gyártású, magyarkézben levő cégek által, stb. A beszállítás szép dolog, de nem fedi le az adott iparágat.
A magyar járműipar jelenleg más országoknak történő bérgyártás, nem nulla hozzáadott értékkel, de nem is saját.
Anyám is olyan helyen dolgozik, ahol gyártanak autóipari cuccokat, én is dolgoztam olyan helyen. NEm igazi járműipar, elektronikai bérgyártás. Más.Mutogatni való hater díszpinty
-
válasz Fotonhámozó #87 üzenetére
Ez mind részegység. Nincs olyan járműipar, aminek a teljes fejlesztése, vagy a fejlesztés irányítása magyar kézben van. Az lenne a _magyar_ járműipar, addig csak bedolgozás.
Mutogatni való hater díszpinty
-
válasz Fotonhámozó #90 üzenetére
Én pl. tudom nagyjából, hogy mik folynak, de az én szempontom továbbra is az, hogy az adott járműipari tevékenység
- hazai kézben van
- a termék hazai termékként jelenik meg
- a termék közlekedésre alkalmas jármű, vagy annak főeleme.Az Opel, Audi, Bömbi, Suzuki, Merci német / japán termék. Hiába gyártják itt. A Honda sem angol. Az opel Vauxhall autói sem igazán britek.
Az Ikarus magyarnak volt tekinthető. Magyar kézben volt a cég (mindegy, hogy államiban). A Ganz is.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty