Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz dchard #26 üzenetére

    a szolgáltató az általa forgalmazott készülékekért közvetlenül felelős, legyen szó bármilyen problémáról, egy forgalmazott típus, de az előfizető által más forrásból - mondjuk függetlenül - beszerzett készülék esetén jellemzően segítenek - ha tudnak, mert ugye sokszor szoftveres probléma is adott, amit csak a szolgáltatós firmware verzióban tudnak garantáltan biztosítani -, a szolgáltató által nem forgalmazott típusok esetén meg zsákbamacska, hogy mi lesz a végkifejlet, akár bukás is lehet a felhasználói oldalon, lásd például telenor lte és iphone (lte képes) készülékek, amikor nem működik az lte adott telefonokon.
    tudom, hogy az előfizetők jelentős hányada nem néz utána teljesen a telefon paramétereinek, de mindig van egy sor lépcső, amit végig kell járni probléma esetén, hogy szolgáltatós hiba, netán gyártói, esetleg felhasználói, mert mondjuk a korábban említett kettő nem passzol össze, de arról sem a szolgáltató, sem pedig a gyártó nem tehet, mivel - jogszabályilag - egyikük sem kötelezett rá.
    ilyenkor jön képbe az, hogy a kevésbé hozzáértők nem kifejezetten kutatnak különböző specifikációjú, árazású...stb független telefonok után, hanem bemennek szépen a szolgáltatójukhoz és ott vásárolnak valamilyet, megkímélve magukat az esetleges inkompatibilitási...stb problémáktól.

Új hozzászólás Aktív témák