Új hozzászólás Aktív témák
-
k-adi
nagyúr
"halálfélelme volt benne a szerpentinen az imbolygástól"
Menjen lassabban mikor olyan durva szerpentinen van? az nem opció?
"Előbb a fejekben kellene rendet tenni, mert így az elektromos autózás is csak oda fog vezetni, hogy egyre nagyobb dögökben ül mindenki, hogy "ütközésnél biztonságban legyek", meg hogy "jobban rálássak a forgalomra a többiek felett" ha mindenki suvban ül ezek az érvet mit sem érnek."Nos, nem akarok nagyon beszállni ebbe a suv-hater vitába, hiszen mindkét oldalnak megvannak a saját érvei, de azért 1 megjegyzést idebiggyesztenék az idézett részhez, mert a megnövekedett fogyasztást lehet fikázni napestig felőlem (aminek talán még van is pl. aerodinamikai alapja), de ezt a részét nem, ugyanis:
Nem tudom van-e családod, vagy a saját/utasod (pl. párod) életed mennyire félted. De... tegyük fel, hogy beszélgetsz egy anyukával, apukával... Szerinted ha akár csak 1%-al több esély van a túlélésre, melyiket választanák? persze többi tényezőt nem nézve, stb. stb. stb.
És ezek nem olyan dolgok, mint a számok, hogy nagyobbat kamuzok és akkor jobb. Magasabban ülsz, többet látsz, vezetés biztonsága nő.. kész. ez egy igen/nem tény.
Én értem, hogy sokak számára ez bullshit érv, stb.. nagy dögök, fúj fúj.. és szerintem is vannak szép karcsú "igazi" autó formák... de ha választanom kéne, hogy szépség vagy élet, vagy szeretném jobban belátni a forgalmat, vagy talán jobban túlélek egy ütközést egy ilyen tankban (pl. mert ismerem a környékemet milyen fazonok rallyznak ott naponta), akkor nem biztos, hogy haterkedni kellene
+ Arról nem is beszélve, hogy a kényelem egy olyan megfoghatatlan dolog, amit szintén lehet köpködni, de napi használat során igenis nagy előny, ha nem befeküdni kell egy kocsiba beszálláskor és mondjuk a szülők/idősebb utasok/sérült utasok is rendesen ki tudnak lépni és nem kihajtogatják magukat a kocsiból.
Ja meg a padkák, esetleges off-road néha hétvégente túrázáskor, stb.Na de persze ebből mi következik? Mindenki ilyenbe ül idővel és akkor már eltűnnek az előnyök.. Jaj mi lesz? Akkor mi lesz a következő? Még nagyobb kocsik. Vagy addigra már tényleg lesz valami értelmes másik utazási mód.
-
k-adi
nagyúr
Lehet hülye kérdés de beírom azért: miért előnyös ha elől van a töltő?
pl. egy kis kocc után előlről, ha csak egy kicsit is behorpad ott akkor már meg a fejkavarás mi?
-
k-adi
nagyúr
sérülési esély szempontjából pl. úgy gondolom nagyobb esély van elölről / hátulról megtolni, koccolni valamivel, stb. és akkor így könnyebben megsérül? mintha pl. jobbhátul oldalt lenne talán jobb?
viszont ha elől van akkor jobban odaférsz a töltőoszlophoz ezt elhiszem[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia