Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz Snoop-y #25 üzenetére

    A probléma az érveléseddel az, hogy vannak olyan munkahelyek, ahol kell a szűrés nélküli net. Ilyen pl. minden értelmesebb szoftverfejlesztéssel foglalkozó cég. Ahol programozó van, ott vagy szinte teljesen nyitott net lesz, vagy programozó nem. (Egyszerűen kell a szakmához).

    Kiberbiztonsággal foglalkozó cégnél pl. pont nagy szükség van a majdhogynem szűrés nélküli internetre. :K

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Snoop-y #33 üzenetére

    Meglepődnél, de van olyan is, csak nem épp ebben a formában. Előfordul, hogy - ugyan úgy, mint a reklámszakmában - egy új termék esetén leültetik elé a user-eket, és megnézik a reakciót, még bőven az alpha-teszt előtt.

    szerk.: egyébként meg ami tény, az tény, és az, hogy a kanos férfi hülye, az egy tény. Ha nagyon kanos, akkor nagyon hülye, ennyi. :K

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Snoop-y #35 üzenetére

    Nagyon nem a UAT-ról beszéltem, de mindegy.
    Egyébként meg nem a bizonyítványt magyarázom, csak azt jegyeztem meg, hogy a rendszer, amit ilyen nagy mellénnyel reklámozol, teljes mértékben működésképtelen egy ilyen profilú cégnél. Az meg, hogy az amúgy szakmailag akár nagyon is jó ember egyébként egy marha egyrészt megesik, másrészt nem nagyon ellenőrizhető. Arról nem is szólva, hogy jogalapja sincs.

    De mostmár kíváncsi vagyok, mondj egy olyan rendszert, ami az elmített profilú cégnél (tehát programozás/IT-security) szerintem megoldja/megelőzi ezeket a fajta problémákat.