Új hozzászólás Aktív témák

  • Peat;)

    veterán

    válasz evone #28 üzenetére

    Akinek eddig terjed, hogy a reklám az reklám és nem különbözteti meg annak funkciója, célja szerint azokat azt megértem hogy nem érti és egy súlycsoportba rakja az iphon reklámot, (ahol egy készüléken, a valóságnak megfelelő kinézettel, komoly hangvétellel mutatják be a készülék előnyeit) a rasztás hajú autótoligálóval. De ez semelyik reklámot és terméket nem minősíti jelen helyzetben, hanem egyedül téged.

    Amennyiben egy notebook (legyen vista és 1gb rammal) reklámot csinált volna a microsoft, ahol megnyomják a bekapcs gombot és beugrik a vista egy tiezdmásodperc alatt, rámennek a hdd karbantartóra ahol a 2 terrabájtos (foglalt adat 1,99 terra) wincsin a töredezettségmentesítő lefut 1 sec alatt bizonyára akkor is azt monadnád: csak reklám, és a microsoft korrekt mert csak a vista előnyeit mutatta be. Igaz?

    Jó lenne felébredni és nem elviselni hogy hülyének néz a gyártó, legyen bármelyik is az, mert egyre hülyébbnek fog nézni. Az ilyen reklámokat le kell szólni, mert megtéveszt.

    Amikor a sony ericsson kamu képeket közölt a telefonjának a kamerás képességeiről az is le lett szólva. Ez így van rendjén. Ott a gyártó elnézést kért asszem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák