Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Ha ez az olcsó mobil androidos lesz, akkor az első (nulladik) lépésnek nem annak kéne lennie, hogy a
    "világ legnagyobb hulladék appja, pedig csak egy api-t kéne tudnia kezelni, amit ráadásul cégen belül írtunk"-díj
    többszörös nyertes androidos facebook appot megírják rendesen? :U

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Rickazoid #23 üzenetére

    Ennek meg rengeteg értelme van:
    "A csoport [...] azt szeretné, hogy az alapvető internetes szolgáltatásokhoz az azokakat eddig el nem érők a jelenleginél sokkal olcsóbban juthassanak hozzá"
    Tehát akiknek jelenleg semmibe nem kerül, mert nem érik el, ezután olcsóbban fognak hozzájutni? Mi, fizetni fognak nekik az internetkapcsolatért?

    Tehát, ha jól értem az érvelésed, ha nekem jelenleg nincs autóm, aztán valamilyen oknál fogva megoldják, hogy olcsóbban jtuhassak hozzá az egyenlő azzal, hogy fizetnek nekem, hogy legyen autóm? Ne értsd félre, nem bánnám, csak épp nem értem az érvelés logikáját. :DDD

    Az érvelésednek akkor lenne logikai alapja, ha lenne olyan hely a bolygón jelenleg, ahol abszolút semmi lehetőség nincs az internet elérésére.

    Az, hogy a lakosság nagyrésze pillanatnyilag nem tudja megfizetni, az egy dolog. És ebben a kontextusban máris értelmet nyert, hogy olcsóbban érhetik el, mint eddig. :)

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz BlackPriest #91 üzenetére

    Nekem nem rémlik, hogy bárki azt mondta volna, hogy falhoz állítják azokat a családokat, akik nem vesznek tőlük internetelőfizetést/okostelefont... :F