Új hozzászólás Aktív témák

  • julius666

    addikt

    válasz Abu85 #37 üzenetére

    Amúgy is, ha normálisan írta a fejlesztő a progit (nem hazsnált a kódban specifikusan egy utasításkészlethez illő részeket), akkor nem nagy kunszt átfordítani ARM-ra.

    Öhm...
    Egészen addig ez működik, amíg a teljes kódbázis az adott cég égisze alatt készült és "tankönyvi mintapélda" jellegű a különböző varázslások nélkül.
    Amint hardver-specifikus dolgok jönnek elő (itt még csak inline assemblyre sem kell gondolni, pedig annyira az sem ritka, területe válogatja, sebességproblémás helyeken bizony szükség lehet rá) akkor mint írtad te is ez borul, illetve 3rd party bináris libraryk esetén is, ha nem jön ki normális ARM verzió a libraryből ugrott annak a portja is ami ráépült, vagy meg kell írni egy saját verziót a cégnek ugyanazzal a funkcionalitással. Ezek baromira nem ritka dolgok pedig.

    Teszteléssel együtt pár hét, és egy pár megás patch az egész.

    Ez sem igaz, a teljes bináris állományt újra kell fordítani és két különbözőt (egy x86-osat illetve egy ARM-osat, feltéve hogy csak 32-bites verzió lesz, egy oprendszerre) postázni az userek felé. Ez nem csak egy "kiegészítés" a programhoz.

    Ezek a dolgok messze nem ilyen egyszerűek mint leírjátok, ARM-os Win8-on biztos vagyok benne sokáig jókora szopás lesz annak aki a jelenlegi Win7-es programjaira számít ott is. Persze aki mint tabletnek veszi a HTML alapú fingós appokkal az lehet elégedett, azok hamar lesznek rá, adott esetben butított Word is.

Új hozzászólás Aktív témák