- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- ASUS routerek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- DIGI internet
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
waccamár
senior tag
Egy ezres elköltése még nem mérvadó, ezenkívül magától a hirdetéstől is függ a konverzió: a használt képtől, szövegtől, stílustól, stb. az hogy milyen eredményt hoz.
Tesztelgetni kell ahhoz, hogy megtaláld az optimális eredményt. Nem véletlen vannak erre is szakemberek.
Fillér/kattintás ígéretet nem olvastam sehol...
Az, hogy mennyi a reális "kattintásért" kiadott ár, az attól függ. Ha 10 ft-ba került az, hogy átkattintson valaki az általad hirdetett oldalra, amiből neked 1db látogatód lesz, akkor az drága.
Ha 1500 ft-ba került az a kattintás, de az illető egy olyan oldalra került, ahol tőled vásárolni tudott egy olyan terméket, amin neked 20.000 ft hasznod van, akkor az az 1500 ft sem volt sok az adott kattintásért.[ Szerkesztve ]
-
waccamár
senior tag
Húha ez az első oldal amit belinkeltél, az AdWords-ös az nagyon gagyi abszolút nem hiteles forrás, és a pénzem sem hagynám hirdetőként egy ilyen színvonalú oldalon... Nem lehet megmondani előre, hogy mennyibe fog kerülni a hirdetés, mert rengeteg tényezős.
Ez olyan, mintha annyit kérdeznél, hogy mennyibe kerül egy autó?Szóval te a Youtube csatornádat hirdetted, ha jól gondolom. Önmagában az még nem éri meg. Nem egy üzleti vállalkozás. Ha már mondjuk csinálnál Arduino-val kapcsolatos workshopot, személyes tanácsadást, letölthető e-book-ot, stb., amivel pénzt is keresel, akkor érné meg. De azért fizetni a Google-nek/FB-nak, hogy aztán a csatornádra kerüljenek az emberek, ahol majd aztán szintén a google fizet neked vissza X összeget a látogatók után, az szimplán megoldhatatlan úgy, hogy megérje.
A hirdetés arra való, hogy abból neked pénzed legyen, eladd a terméked/szolgáltatásod végső soron. Legalábbis ilyen szinten. Nyilván nagy cégeknek megéri tízmilliókat eltapsolni csak márkaépítésre, nekik elég annyi kampánycélnak, hogy lássák őket. De az más történet.Ráadásul az sem egylépcsős folyamat, hogy a végén a hirdetőnek pénze legyen a hirdetésből. Értékesítési tölcsérekben kell gondolkodni, több lépcsőn végigvezetni az embert. A tölcsér tetején bemegy 5000 ember a hirdetésből, és folyamatosan morzsolódnak le, de a végén vásárol tőled 150 ember. Ennél a pontnál kell, hogy megérje az 5000 ember behúzása is a tölcsérbe.
De most egy komplett szakma működését próbálom nagyon röviden leírni, egy olyannak, aki nem ezzel foglalkozik, ami így elég nehéz. Nagyanyámmal sem tudnád megértetni, hogy hogy működik egy processzor, amikor még számítógépet sem használt életébenArra semmiképp se adj pénzt, hogy a csatornádat hirdesd. Ott egyéb eszközökkel gyűjts feliratkozókat, megfelelő minőségi tartalommal, interakcióval, stb. Legyen egy CTA-d, vagyis Call-To-Action, mondd el a látogatóknak, hogy mit vársz tőlük. Pl. szóljanak a barátaiknak, hogy van egy ilyen csatorna,de ez csak a legalapabb példák. A youtubberek sem azért mondják minden videóban hogy iratkozz fel, hogy idegesítsenek. Szimplán csak ha valakinek TÉNYLEG mondják hogy nyomjon rá a gombra, akkor rányom (mert amúgy is érdekli, csak magától lehet nem jutna eszébe).
A YT csak egy csatorna/felület. Csinálj mellé szöveges blogot, facebook oldalt, építs közönséget. Maradhat a YT a fő felületed, ahol megosztod az infókat, de több helyről tereld oda az embereket.
Persze csak ha komolyan akarod csinálni, és idővel pénzt akarsz vele keresni.
Ha ez most nem célod, csak abszolút hobbiként csinálod, akkor csináld ugyan olyan lelkesen, idővel ha van rá kereslet, akkor kialakul a nézőtáborod! De jelenlegi helyzetben nem javaslom,hogy pénzt költs a hirdetésre, mert nem lesz gazdaságos. -
-
nagyúr
Ne aggódj, én is szenvedek.
A legtöbb blog nem életképes számomra, mert a mobilfogyasztásra optimalizálva keskeny a szövegoszlop (tipikus példa a blog.hu), márpedig egy 30-50 ezer karakteres írás egyszerűen fogyaszthatatlan.
A facebook dettó nem a legjobb, mert hosszú szövegeket ott se nagyon lehet megosztani - viszont mióta videókat lehet felrakni, szépen lassan a YT alternatívájaként működhetnek. A Facebook pedig kvázi a (nyugati) közösségi oldalak alfája és omegája, tehát mindenkihez eljuthat.
...
És vége.
Mindenki keresi a jó megoldást, mert jó megoldás nincs. Valahol ezt látni mindenhol. Olyan emberek, mint Peter B. de Selding (egy igen jó kapcsolati tőkével rendelkező újságíró, aki az űrkutatásra specializálta magát) is a Twitter felé fordultak, noha sokszor láthatóan küzd a karakterkorlátokkal...
De a Twitter meg széles közönségekhez eljuthat, és népszerű...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Fűnyíró topik
- Politika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Napelem
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen processzort vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...