Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aelod

    veterán

    válasz hpcibenő #43 üzenetére

    Ne haragudj az Origon már egy ideje nem lehet kommentelni (és a régieket is törölték) mert túl sokat írták le a cikkek szövegével szemben az igazat.

    Az origót hagyjuk is...

    [ Szerkesztve ]

    "It's simple, if it jiggles, it's fat."

  • waccamár

    senior tag

    válasz hpcibenő #43 üzenetére

    Nem néztem mostanában az Origo kommentrovatát, de valóban igazad van :R Nem is akarok belemenni ebbe, mert nem ez volt a lényege ;)

    Nem mondtam, hogy mekkora király cég, tényleg megkérdőjelezhető ez a fogás. Másrészről meg megvette a FB az Instát, csinált egy fiókot, na bumm. Nem kell használni. Oké, lekommunikálják, hogy hú de sok felhasználója van már az Instának, és ez ebben a megvilágításban tényleg nem valós eredmény. De a FB-nak nem abból van pénze, ha sok a felhasználó, hanem abból, ha sok az AKTÍV felhasználó. Szóval 1-1 ilyen hír mint ez bőven felejthető, nincs jelentősége.

    De akkor mondom a véleményemet az utolsó gondolatoddal kapcsolatban, mert online marketinggel foglalkozok, és képben vagyok a facebook hirdetéseivel kapcsolatban.

    A hirdetők szempontjából egy nagyon jó platform a facebook. Célzott közönségre tudsz hirdetni. Ha neked, vagy bárkinek olyan reklám jelent meg, ami abszolút nem releváns, akkor az nem a facebook, hanem a hirdető hibája (nyugi, nekem is sok olyan jelenik meg, amire nem vagyok kíváncsi. Rosszul lőtték be a célcsoportot, de ebbe ne menjünk bele.).

    Egy jó hirdetésnek nem az a célja, hogy megjelenjen. Lehet vitatkozni azon, hogy mit fog meg az adblocker, valós-e a statisztika, stb. (Adblockerrel is jelennek meg fb hirdetések). A lényeg az, hogy ha a hirdető ért hozzá, akkor el tudja dönteni, hogy az adott reklám, és felület megéri-e.
    A Facebook még mindig az egyik legolcsóbb megjelenési felület.

    Egyet kell, hogy értsek azzal is, hogy idegesítő a YT-on a reklám. De ott is legtöbbször félrelőnek a hirdetők. Lehet azt is úgy csinálni, hogy jó legyen, és ne legyen idegesítő. De el kell fogadni, hogy egy ingyenes platformot használsz, amit a reklámozás tesz lehetővé.

    És persze a hirdető szempontjából is lehet pénzkidobás az egész online marketing facebookostól meg youtube videóstól, de ha jól csinálják akkor egy komplett vállalkozás alapja is lehet.

  • UnA

    Korrektor

    válasz hpcibenő #43 üzenetére

    "Ne haragudj az Origon már egy ideje nem lehet kommentelni (és a régieket is törölték) mert túl sokat írták le a cikkek szövegével szemben az igazat."

    Az igazat? Ha néhányszor véletlenül lejjebb pörgettem, mint a cikk vége, akkor kisült az agyam a hihetetlen mennyiségű idiótaságtól.

    Ennél jobbat nem is tehettek, mint hogy törölték az egészet, mert egyszerűen szégyenteljes volt az oldalra nézve.

Új hozzászólás Aktív témák