Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Ki hozhat AI-funkciókat az iPhone-ra?
- Synology NAS
- TP-Link WR1043ND router
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges Intelligencia topik
- Musk azt mondja: a gondolatával mozgatja az egeret a Neuralink első betege
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Windows 11
- Mikrotik routerek
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
VinoRosso
veterán
Hogyhogy csak háromszögadatok? A megatextúra nem háromszög, az képpont. A meshnek amúgy se kell sok memória. A memóriát meg tárhelyet a nagy felbontású ismétlődés nélküli textúrák igénylik.
Amúgy mesht is lehet procedúrálisan generálni, pl procedural terrain az egy létező dolog (Unity pl tudja), de a tessellation is az, igaz az inkább subdivision/refinement.Nyilván ott éri meg generálni ahol a számítási költség alacsonyabb mint az I/O. Ha sok textúrád van az tipikusan ilyen.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések