- Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
- Gmail
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- DIGI kábel TV
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Programozás topic
- Bittorrent topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
VinoRosso
veterán
Hát ez nagyon durva. Kiváncsi vagyok PC-n milyen vas fog alá kelleni.
-
VinoRosso
veterán
Az csak a VGA az sejthető, hogy böszme kell legyen. Én inkább az I/O oldalra vagyok kíváncsi, ekkora mennyiségű képinformációt direktbe streamelnek, vagy tömörítve vagy mi a túrót csinálnak vele. Ha egy teljes játék ilyen részletességű lesz akkor mennyi helyet foglal a lemezen (fél tera?) és milyen sávszél kell az olvasásához ha nem akkor mi fogja kitömni?
-
VinoRosso
veterán
Akkor tömörítik. Vagy tömörítés+procedurálisan hozzátesznek még valamit. Láttam olyat is, hogy AI upscalelt alacsonyabb felbontású textúrákat. Ilyen elven akár generálhatnak is textúrát procedurálisan valamilyen minta alapján. Viszont az meg ugye vagy a procit vagy a VGA-t enné, vagy mindkettőt. RT meg ekkora polycount mellett nem hiszem, hogy a VGA-ban még marad kakaó erre.
-
VinoRosso
veterán
Hogyhogy csak háromszögadatok? A megatextúra nem háromszög, az képpont. A meshnek amúgy se kell sok memória. A memóriát meg tárhelyet a nagy felbontású ismétlődés nélküli textúrák igénylik.
Amúgy mesht is lehet procedúrálisan generálni, pl procedural terrain az egy létező dolog (Unity pl tudja), de a tessellation is az, igaz az inkább subdivision/refinement.Nyilván ott éri meg generálni ahol a számítási költség alacsonyabb mint az I/O. Ha sok textúrád van az tipikusan ilyen.
-
VinoRosso
veterán
Nem feltétlenül, erre van a tesszelláció, LOD-ok, geom instancing. A meshben lehet egy csomó redundás információ amit egy egyszerűbb meshből ki lehet fejteni.
A textúra viszont más tészta, főleg azért mert itt minden képpont egyedi, tehát nincsenek ismétlődő tileok.
Ugye ilyet tud az idtech is, sőt igazából az egész Carmack találmánya, de abban sokkal kisebb felbontással kevésbé részletes geometriával működött és ott is voltak lagok a betöltésnél.
Itt meg flottul megy minden ahogy nézem,szóval kérdés, hogyan oldották meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Bomba! HP EliteBook 1040 G7 x360 Érintős Hajtogatós Ultrabook Tab 14" -70% i7-10710U 16/256 FHD LTE
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Iphone 13 128-512GB 1év hivatalos Apple garancia gyári független Deák Azonnal Átvehető.
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs