- XPEnology
- Videó stream letöltése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dißnäëß
veterán
Ez kib sok pénzről szóló dolog és vérre kezd menni a harc, ugyanúgy, ahogy az usákok lobbiznak az EU-ban cégeknél, politikában, mindenfele, hogy az ő cloud megoldásaikat használják (ne pedig egy on-prem vagy eu-s cloud-ét). Egyik a pénzről, másik a hatalomról, kontrollról, függésről szól, de mindkettő ölre menő harc jeleit mutatja a háttérben. Az almának valszeg nem tetszik az, hogy kimarad abból az orbitális mértékű profitbuliból, amit Zuckiék és/vagy a Gugli behúznak. Sosem volt egy szent cég régen sem, most sem, mégis elkezdik ezt a privacy dolgot tolni, ugyanmár.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Fred23
nagyúr
Kíváncsi lennék azért egy statisztikára erről! Amit UnA írt, vagyis hogy az összes arcomba nyomott hirdetés irreleváns, nálam is találó. Ugyanakkor feleségem tényleg hajlamos néha rákattintani egy feldobott reklámra. Én soha. Az elmúlt 20 évben véletlenül kattintottam csak reklámra, amit azonnal nyomtam is ki mindig. Ha kell valami, én állok neki tájékozódni, én keresem meg, mi számomra a legjobb, aztán jön az árvadászat.