Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • waccamár

    senior tag

    válasz borg25 #6 üzenetére

    De egy "jó szoftvert" nem csak úgy találsz, nem hever a földön az utcán. Szóval mielőtt erőforrást, pénzt, időt és energiát teszel egy sw megírásába, akkor egy bizonyos szint felett illik egy stratégiát megalkotni, valamicskét számolni, hogy hogyan és mennyi bevétel lesz. Na ebbe bele kell kalkulálni a 30%-ot, mert ez a játékszabály, nem tudsz vele mit csinálni: ha így kijön a matek, akkor deal. Ha nem, akkor meg más módszer/stratégia kell. Ugyan olyan költség a vállalkozásban, mint bármi más, kalkulálni kell vele.

    Rosszul látom? Nem vagyok fejlesztő, inkább a vállalkozás oldalon mozgok, főleg marketing vonalon.

  • Busterftw

    veterán

    válasz borg25 #6 üzenetére

    Szerintem meg egyik fejleszto sem mazochista.
    Ha nem erne meg, akkor 13 ev utan nem lenne tobb tiz millio ios fejleszto es tobb milliard app.
    Nagyon is megeri a 30% mellett is, errol tobb cikk is lett mar linkelve a forumon, a fejlesztoknek hany %-anak mennyit hoz az appja havonta.
    Ha jol emlekszem 24%-nak tobb mint 5000$.

    Mindenki aki belevag, eldontheti hogy megeri-e neki vagy sem.
    Azt nem ertem mit var el mindenki az Apple-tol, hogy egy telitett, kompetetiv piacon mindenki megeljen, minden fejleszto minden appja sikeres legyen?

    Toroljuk el a 30%-ot, mert az 1000 darab szamologep appbol csak 5 sikeres es termel megfelelo bevetelt?
    Miert csinalunk ugy, hogy ez mashol nincs igy?

    Azt tudod pl, hogy a startupok 90%-a megbukik?
    Mi a cel itt, hogy az Apple fizessen fixen a fejlesztoknek, hogy megeljenek akkor is, ha az appjuk egy android demo?

Új hozzászólás Aktív témák