- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Adobe Illustrator kérdések
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Crypto Trade
- Hálózati / IP kamera
- SkyShowtime
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
Új hozzászólás Aktív témák
-
Syl
nagyúr
Remélhetőleg jobb lesz, mint az Apple Maps volt induláskor
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
őstag
Tényleg kell nekünk az n+1-dik rendszer?
Vagy ez úgy fog működni, hogy bemegyek az autó kereskedésbe és választhatok, hogy melyik rendszert telepítsék a kocsiba? Gyanítom nem... És akkor ha tetszik egy autó, de a benne lévő okos autó rendszer nem, akkor majd mehetek más autó kereskedésbe ahol meg az autó nem tetszik?
If it is not broken then don't fix it!
-
dajkopali
addikt
erre szerintem ma még senki sem tudna válaszolni - versengő rendszerek vannak, nagyon sok hasonlósággal
nagyon valószínű, hogy a következő 10-15 évben ezek össze fognak olvadni - az autógyártók ma is párhuzamosan támogatnak hasonló fejlesztéseket -, és kialakul valamiféle szabvány
úgy látom, arra van a legnagyobb esély, hogy ahogy a padlólemezek, motorok stb. is kvázi szabvánnyá lettek, az autonóm rendszereknél is ez lesz: lesz egy alap, ami mindenhol ugyanaz, és az extrákban fog különbözni"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
vicze
félisten
Számodra lényegtelen milyen rendszer van a kocsiban. Az adott autó gyártó megvesz egyet, vagy fejleszti a sajátját és attól függően melyik márkát veszed kapsz egyet.
Az autonóm vezetés vagy benne van az autóban vagy nincs, utólag ezt beépíteni, akkora extra költség, amit senki se fog vállalni.Hogy mit szeretne ezzel az Apple igazából nem tudom, autó nélkül nincs semmi értelme. Google is gyártóknak árulja nem lesz saját autója soha.
Igazából nem is értem, hogy kinek árulják majd, mert nem is tudok olyan gyártóról, aki ne fejlesztene sajátot már nagyon nagyon rég óta. Elég céltalannak tűnnek összességében. -
Stanlee
őstag
Szemely szerint en sem ertem, hogy mi ertelme van annak, hogy a sokadik ceg is elkezdett onvezeto rendszert fejleszteni. Ez a resze a jovobeli autoknak megint olyan lesz, mint most mondjuk a motor: a tobbseget nem fogja erdekelni, hogy milyen rendszeru a turboval szerelt motor, a lenyeg, hogy elkaristoljon vele. Az onvezeto rendszer meg epsegben elvigye ide-vagy oda.
Biztos lesznek paran, akiknek selling point lesz az, hogy az Apple programozta, de en ma sem azert vennek egy Ford-ot, mert a Sync-et a Microsoft fejleszti.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
mekker
őstag
Nem a vevőkről szól, egyszerűen csak minden nagy IT cég akar egy szeletet magának a bizniszből. Egy középvállalkozásnak is megéri (bizonyos feltételek mellett) ebbe fektetni, mert ha sikeresek lesznek, akkor kinövik magukat a projektből, vagy felvásárolják őket jó pénzért.
10-15 év még, mire kialakulnak az erőviszonyok, addig meg mindenki próbálkozni fog.Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
L3zl13
nagyúr
"en sem ertem, hogy mi ertelme van annak, hogy a sokadik ceg is elkezdett onvezeto rendszert fejleszteni"
A pénz.
A jelenlegi helyzetben még nem tudni melyik cégnek sikerül nagy részesedést megszereznie a majdani önjáróautó piacból, szóval megéri próbálkozni. Max később összeállnak egy másik céggel, vagy eladják az üzletágat egy nagyobb szereplőek.Aki hülye, haljon meg!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest