Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz dementor #5 üzenetére

    Szerintem meg ez a kb legkevesbe fontos tenyezo egy ilyen embernek.
    Ez mar egy masik szint, ha a penzen mulna, marad az Apple-nel, altalaban itt mar masban kell tobbet nyujtani, ertem ezalatt erdekesebb projekt, nagyobb szabadsag, kevesebb burokracia, stb, barmi lehet, ami miatt az uj sokkal jobb lesz, mint a regi.
    Ugy ertem, ez egy nem atlagos szakember. Biztos lehet benne mindenki, hogy az Apple is megprobalta megtartani, mert nagy utes egy cegnek egy ilyen koponyat elveszteni. Innentol a kerdes csak annyi, hogy van olyan, aki szerint ha csak a penzen mult volna, az Apple nem tud tullicitalni egy Tesla-t? :DDD

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz dementor #13 üzenetére

    "Viszont az anyagi biztonságot az Apple-nél nagy bátorság lehetett hátrahagyni."
    Egy ilyen tudasu ember csak akkor munkanelkuli, ha nagyon akar. Itt mar reg nincs olyan kerdes, hogy anyagi biztonsag, az alapbol adott. Ha megszunik a munkahelye, kb 10 percig munkanelkuli, de valoszinu, hogy meg addig sem.

    Anyagi resz: tovabbra is ugy gondolom, hogyha donto faktor lenne, akkor elmondta volna az Apple-nek, hogy ennyiert maradok, es szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy megkapta volna.

    De csak hogy ertsd, egy kozvetlenebb pelda: