Új hozzászólás Aktív témák

  • joghurt

    addikt

    válasz nord_ #11 üzenetére

    Megkérdezhetem, a TomTom mely termékéről beszélsz?

    Mi ugyanis a Tele Atlas ügyfelei voltunk, a magyar irodájukban is többször jártam, többszázas hibalistákat küldtem át nekik. Az is kiderült, hogy a bürokráciájukban több mint egy év, mire ezek a javítások kiadásra kerülnek. Aztán kb. egy éve gazdasági megfontolásokból felszámolták a magyar irodát, visszacsatoltak minket a bécsi K-európai gettóba. Elképzelheted, ez vajon pozitív hatással jár-e a magyar térkép frissességére és pontosságára. Amikor a Tele Atlast szervezetileg is beolvasztották a TomTomba (kb. 2010 végén), ugrásszerűen visszaesett a támogatás és ügyfélkezelés. Nemhivatalosan azt üzenték, hogy a saját navigációs készülékeikre fókuszálnak, és a külön eladott térképek nem igazán foglalkoztatják őket.

    Az M8-as (Dunaújvárosi - Pentele) hidat 2007. júliusban adták át, addig tudtam most hirtelen visszakeresni, hogy 2009. májusában még nem volt benne az adatbázisukban. Az M6-os is garantáltan legalább két évet késett.
    Igen, a Megyeri hídnál még valóban sikerült az átadás előtt bejutniuk a mérőautóval, de kb. ez az egyetlen ilyen sikertörténetük - ráadásul akkor még volt magyar irodájuk.

    A Navigon termékeit nem ismerem, mi közvetlenül a Navteq-kel állunk kapcsolatban.

    A tej élet, erő, egészség.

Új hozzászólás Aktív témák