Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
fRooStzzZ
senior tag
Nem tudom mi a neve, nem is érdekelt. egy kis (kb 10 éves) srác nyomta a buszon mellettem, de annak tetszett a grafikája. De ennek még az se tetszik. Részemről téma lezárva, mindenki azzal játszik amivel akar, de én azért megválogatom azokat mert vannak bizonyos korlátok vagy igények amik nekem kellenek, ha ez nincs meg még egy telepítést sem érdemel nálam, nem hogy játszak vele vagy még fizessek is érte.
-
Kasya
nagyúr
Max felbontas es graf minoseg + 4xMSAA
Vannak szebb jatekok is vonalelesseg tekintetebenAz iranyitas miatt nekem hamar unalmassa valt. Nameg elegem van az energia rendszerbol ami a hasonlo jatekokra mar jellemzo.
(#47) quailstorm : +1
Szejjel turtuk a netek a PC-s portokat keresve anno, mikot a PDA-k bejottek. Akkor meg azt hittuk, hogy az a jovo a mobilos jatekok teren.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
Mondjuk ennek a nagyobbik részét a 900 fokos kormányt és a törésmodellt leszámítva az RR3 úgy, ahogy tudja. Egy NFS Shift 1-2-vel szerintem simán összevethető, az meg már majdnem Project Cars volt. Mondjuk azzal is az a baj, hogy ha mondjuk 20 dollárért megvehetném és aztán nem szívatna, akkor simán kifizetném, de így hogy elég rövid idő után elkezd durván szívatni, nem szívesen játszom már vele.
-
Ghard
őstag
Én játszanék hidd el. De nekem az nem játék, hogy reward unlockokat nézegessek és nyomogassam a claim-ot egyfolytában.
Asphalt 7 első 10 perc gameplay
Asphalt 9 első 10 perc gameplay
Nincs mit hozzáfűzni. A 7. részt a mai napig elő szoktam venni.Vannak azért még játékok, amik töredék pénzből készülnek az asphalthoz képest. Mégis tudnak a tiszta játékélményre fókuszálni: Rally Fury
-
félisten
-
Kisgépkezelő
senior tag
Az Assolutotól nem estem hasra, sok különbség nincs az és az RR3 közt a vezetési élmény terén. Hogy milyen függvény számolja, hogy a pályán hogy mozog az autó, az pont nem izgat, amíg nagyjából jól eltalálják a realitás és az irányíthatóság közt a megfelelő arányt. Ilyen téren a GRID tetemes előnyben volt, hiszen az RR3 után 1,5 évvel jött ki az akkori mobiloknál sokkal erősebb platformokra. Nyilván volt némi többlet számítási teljesítmény, amit elhasználhattak a gumifallal való ütközések meg a borulások modellezésére. Szerintem nem ezen múlik, hogy mennyire jó egy játék, mert általában úgyis hétből tízszer resetel/restartol vagy ragequittel az ember, ha borulna, ütközne, vagy csak simán lemegy a pályáról, amíg meg a pályán vagy, négy keréken, addig az RR3 is nyújtja nagyjából azt, amit a rendelkezésre álló kontrollerből (két gomb meg egy +-40-50°-ban döntögethető szenzor) ki lehet hozni. Véletlen se vedd úgy, hogy elvakult RR3 fan vagyok, aki lefitymálja a GRID-et, mert egyrészt sokat játszottam vele PC-n és nagyon szerettem, másrészt ezerszer inkább fizetnék egy összegben 10 dollárt a játékért (app store-ban most annyi), meg még esetleg egy pár gurigát a DLC-kért, minthogy el kelljen viselnem a "freemium" modell buktatóit egy játékban. De ezt már az előző hsz.-ben is írtam.
A Shiftek és a Project Carsok szerintem messze nem alma és körte inkább csak éretlen alma, meg érett alma. Látszik a fejlődés a kettő közt, de azért le sem tagadhatnák, hogy ugyan az a fejlesztő fejlesztette őket és a háttérben ugyan annak a játékmotornak egyre fejlettebb változatai vannak. Ha nem szakít egymással az EA és a Slightly Mad, simán lehetett volna Project Carsok helyett Shift 3 és Shift 4. Szerintem nem nagyon lettek volna más játékok, mint azok amiket így kaptunk. Talán az EA jobban ragaszkodott volna ahhoz, hogy kontrollerrel is élvezetesebben irányítható legyen a játék.[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
válasz Micsurin #104 üzenetére
A9-et Windowson és effektek nélkül tolom, szal ja, nekem se tetszenek ezek az őrült torzítók. Valamiért Gameloftnál nagyon túlhúzzák őket. Én tisztán látni szeretnék inkább.
Esőcseppeket Windowson sajna csak json edittel lehetett kiszedni ,de az volt az egyetlen, amihez mókolni kellett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia