Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    nagyon sokáig és hosszasan kellene keresgélnem, hogy találjak olyan szolgáltatói megoldást, ami rosszabb volt, mint a távszámla. ennyire hülyén kitalálni valamit csak sok, agyonfizetett betépett menedzser tud.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • bambano

    titán

    válasz joghurt #2 üzenetére

    decemberben be akartam állítani, hogy ne papíron jöjjön a trémobil számla. erre most kaptam valami távszámlás címről levelet, hogy hol találom meg a számlát és egyébként mire regisztráljak még.

    én semmire nem akarok regisztrálni, a számlámat szeretném megkapni. miért akkora nagy probléma ez? milyen más kapcsolt szolgáltatást akarnak burkoltan rámverni? és ha most átírták a díjfizetési módomat is, akkor komoly kiabálás lesz az ügyfélszolgálaton. eddig csoportossal fizettem, ezután is úgy fogok. ha nekik ez nem jó, akkor elmehetnek a sunyiba. (hint: a szolgáltató oldaláról nézve a csoportos a leghatékonyabb díjfizetési mód,még akkor is, ha ezt pl. az otp nagy erőkkel próbálja elrontani. ezt mint szolgáltató rendszergazdája mondom.)

    ugyanez az első banknál úgy megy, hogy bemész az ügyfélszolgálatra, mondod, hogy mit szeretnél, kettőt klikkelnek, beírják az email címedet, és attól kezdve kapod pdf-ben a számlát, és nincs erőltetés, hogy de mást is regisztrálj, meg nem kapsz reklámszemetet, meg semmit. ugyanezt a tegnaptáv miért nem tudja?

    a korábbi véleményem, hogy a nagyobb szolgáltatóknál és bankoknál a józan ész csíráját is irtják, megerősítést nyert.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • bambano

    titán

    válasz Kbali #16 üzenetére

    én leszek a legboldogabb, ha kiderül, hogy tényleg én voltam a funkcionális analfabéta.

    (#18) szalontai: "azért, mert azt a pdfet valahogy elő kell állítani, alá kell írni, az egész folyamatát auditálják, stb." azt a pdf-et akkor is elő kell állítani, ha utána nyomdába megy.

    (#22) szalontai: "Amit a távszámla állít elő, így a hozzá forduló cégeknek a számlázás ezen részével nem kell foglalkozni, nem kell rendszert építeni, karbantartani, stb.": szerinted mi az egyszerűbb, elkészíteni a saját számlázó rendszerből a számlát, vagy folyton egyeztetni egy másik céggel, hogy mikor hogyan milyen számlát gyárt, a beérkezett pénzzel mi legyen, stb. stb.? hidd el nekem, házon belül intézni sokkal egyszerűbb és olcsóbb.

    (#27) Lenry és miért a telekom weboldalára kapom?

    (#30) Kbali "Elég jól ismerem mindkét végét (sőt a közepét is) a folyamatnak.": értem, tehát érintett vagy? :P az agyonfizetett vagy a betépett manager kifejezésnél érezted magad megszólítva? :P megismétlem, hogy nehogy félreértés legyen: ennyire ótvar rendszert csak egy nagy rakás betépett túlfizetett managga tud kitalálni, akik életükben nem jártak a frontvonalban és nem beszéltek senkivel, aki látott már két saroknyi távolságnál közelebbről ügyfelet.

    (#35) viharhozo ja. magyar bankok. az otp-t azért szidom, mert a csoportos beszedési rendszere régen teljesen automatizálható volt, de továbbfejlesztették. most egy otp-s embernek kézzel pakolgatni kell a cuccokat az otp-ben, egy másik embernek meg minden nap meg kell nézni, hogy pakoltak-e neki valamit. mindezért egy nagy kosár pénzzel többet fizetünk, mint régen.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • bambano

    titán

    válasz ANOka #43 üzenetére

    erről már megszületett a határozat, jövő év elejével nagy valószínűséggel bevezetik.
    hogy mi a francot fog kezdeni a nav a ráboruló adatokkal, az számomra kérdés. mint ahogy az is kérdés, hogy vajon az online számlabefogadó rendszerük lesz-e az első rendszer, amit esetleg sikerül úgy megcsinálni, hogy rögtön az elejétől működik és nem borul össze egy kis legyintéstől, vagy ennek a címnek a kiadását még tovább halasztják?

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák